Skravletråd April

Ja, det virker kjent :p
Ja, hun var veldig tidlig. . Sto midt på gulvet selv når hun var 7 mnd :o og gikk noen skritt her og der fra da, men fra 8 mnd og 3 uker gikk hun bare. :o :)
Hoho det var tidlig :o jeg syns det er litt skummelt at de blir så mobile så fort :o

Heisann, vet ikke om det passer her men jeg mistet idag i uke 10+4 og lurte på når kan vi starte og prøve bli gravide igjen? Normal mens er 22 i hver måned, ville jo da vært fruktbar nå, teller det også etter spontanabort eller må jeg vente til neste mens?

Hoho det var tidlig :o jeg syns det er litt skummelt at de blir så mobile så fort :o
Ja,jeg var veldig skeptisk ift kroppen og sånn, men det virker til å gå bra; hun tåer litt innover men vi får oppfølging av fysio. :)
Det værste var at hun ikke forsto når jeg sa nei og mente at ting ikke var greit... :/

Heisann, vet ikke om det passer her men jeg mistet idag i uke 10+4 og lurte på når kan vi starte og prøve bli gravide igjen? Normal mens er 22 i hver måned, ville jo da vært fruktbar nå, teller det også etter spontanabort eller må jeg vente til neste mens?
Beklager å høre at du mistet ♡ sender deg en klem
dere kan forsøke igjen med en gang, men kroppen må komme i gjenge igjen, desverre kan du nok ikke regne med normal syklus igjen etter å ha mistet :/
Hvis du ser inne på "vi som har mistet" så kan det være at du får mer hjelp :)

Er super trøtt :P prøver å holde meg våken :P vurderer en tur ;)
Jeg la meg på sofaen :p
Skal på jobb på besøk etterhvert men lurer på om jeg skal prøve en dupp først :p

Jeg la meg på sofaen :p
Skal på jobb på besøk etterhvert men lurer på om jeg skal prøve en dupp først :p
Kunne tenkt meg en dupp men redd for å ikke få sove i natt da :P

Slipper unna å skifte dekk i år :p noen fordeler må man ha av å gå gravid :p pleier alltid å skifte dekk selv :D

Ja, synes godt solen kan titte frem! Blir skikkelig daff av dette været.

Sola er det mange dager siden jeg har sett.. Hvordan ser værmeldingen ut for uka fremover?

Last edited:
Back
Topp