Skravletråd April

Ok nå har vaska gulvet på sove rommet og badet så da er jeg ferdig der. Nå er det kjøkkenet som må vaskes både kjøleskap og skaper *sukk* og bestemor har ikke kommet. Litt slitsomt å ta med den lille da han ikke vil noe annet enn å bli vippet i dag hahah

Det tror jeg veldig på. Føler meg ennå utrygg på hele omgivelsene men det kommer seg:)
Bra det kommer seg :D
Er ikke bare bare å plutselig sitte med en liten! Uavhengig om man har gjort det før eller ikke :)

Ja,det skjønner jeg :) har du en shopping agenda?
Jeg slappet av litt hjemme før jeg skal emigrere huset og på jobb å være noen timer for her skal bade gulvet meisles og sa gidder jeg ikke være her.. :p
Neida, jeg kikker bare litt rundt og finner alltid noe å kjøpe:P det viktigste er fotballtøy..

Oi, da skjønner jeg det er greit å komme seg ut av huset:P

god morgen :) orker ikke lese gjennom alle innleggene nå. er litt trøtt :p
fikk sovet til 07:00 våknet av instese smerter i ribbeina mine

foreldresamtalen gikk over all forventing og fikk faktisk en hel skryt av N :D
hun leker ikke spesefikk med noen, men henne leker og prater med barna. hun ligger godt foran både grov og fin motrorikk :)
merket det hjemme. viser alle følelser i bhg og tydelig tegn på hva henne ikke klarer. spiser godt og utforsker mat.
liker å være ute og studerer leker osv. sovingen går veldig bra :)

fikk snakket ut om han gutten og de vet hvem det er. hun pekte på han idag og var redd når han gikk forbi.
hun sier nemlig ikke slå og han slår når hun kommer hjem fra bhg

fikk skryt av at henne hadde mye fint yttertøy, men så oppdaget jeg nå at den dressen jeg trodde var bambus er bomull og den hadde hun på igår, så da må henne ha blitt kald ute :o

spise nå :)

Ok nå har vaska gulvet på sove rommet og badet så da er jeg ferdig der. Nå er det kjøkkenet som må vaskes både kjøleskap og skaper *sukk* og bestemor har ikke kommet. Litt slitsomt å ta med den lille da han ikke vil noe annet enn å bli vippet i dag hahah
Skal bestemor passe lille?:)
Så flink du er da!

Sitter på bussen på vei hjem fra helsestasjonen. Det sitter en til dame med barnevogn. Hun spiller HØY indisk musikk på telefonen sin for at ungen skal sove. Vi snakker sikkelig bollywood musikk.
Party på bussen dere ;)

Stakkar unge :p (og dere andre som var på bussen

Oii det var tidlig :o hun reiser seg opp hele tiden. Bare det å skifte en bleie kan være en utfordring her :p
Ja, det virker kjent :p
Ja, hun var veldig tidlig. . Sto midt på gulvet selv når hun var 7 mnd :o og gikk noen skritt her og der fra da, men fra 8 mnd og 3 uker gikk hun bare. :o :)

Neida, jeg kikker bare litt rundt og finner alltid noe å kjøpe:P det viktigste er fotballtøy..

Oi, da skjønner jeg det er greit å komme seg ut av huset:P
Vet ikke helt når han kommer så da jeg er hjemme fram til da, regner med det blir mange nok timer ut av huset.. :p

Har fotballen begynt igjen? :)

Back
Topp