Fotballstæsj til eldstemann, og litt forskjelligHva skal du shoppe ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fotballstæsj til eldstemann, og litt forskjelligHva skal du shoppe ?![]()
Hvor skal du?Jeg drar om en stund
De har sikkert noen tips ihvertfallFår høre om apoteket har en vidunderkur
Til byen en turHvor skal du?![]()
Bra det kommer segDet tror jeg veldig på. Føler meg ennå utrygg på hele omgivelsene men det kommer seg![]()
Får håpe detDe har sikkert noen tips ihvertfall![]()
Ingen ting skal være liktBra det kommer seg![]()
Er ikke bare bare å plutselig sitte med en liten! Uavhengig om man har gjort det før eller ikke![]()
Hahaha jeg vet hvertfall at ungen min koste seg sikkelig. Vet ikke om barnet som skulle sove falt i søvnHaha, man tar i bruk alle virkemidler for å få barna i søvn
Kult da!
Oii det var tidligHerlig aldermi begynte å gå når hun var 8 mnd og 3 uker
![]()
Neida, jeg kikker bare litt rundt og finner alltid noe å kjøpeJa,det skjønner jeghar du en shopping agenda?
Jeg slappet av litt hjemme før jeg skal emigrere huset og på jobb å være noen timer for her skal bade gulvet meisles og sa gidder jeg ikke være her..![]()
Kos dere i solaFår vel prøve å få med mini ut på en tur i solen. Plutselig ble han så hyper og overalt. Spørs om han har tid til å sove
Skal bestemor passe lille?Ok nå har vaska gulvet på sove rommet og badet så da er jeg ferdig der. Nå er det kjøkkenet som må vaskes både kjøleskap og skaper *sukk* og bestemor har ikke kommet. Litt slitsomt å ta med den lille da han ikke vil noe annet enn å bli vippet i dag hahah
God tur til byenTil byen en tur
Takk for detGod tur til byen![]()
Sitter på bussen på vei hjem fra helsestasjonen. Det sitter en til dame med barnevogn. Hun spiller HØY indisk musikk på telefonen sin for at ungen skal sove. Vi snakker sikkelig bollywood musikk.
Party på bussen dere![]()
Ikke noe til mamma ?Fotballstæsj til eldstemann, og litt forskjellig![]()
Ja, det virker kjentOii det var tidlighun reiser seg opp hele tiden. Bare det å skifte en bleie kan være en utfordring her
![]()
Vet ikke helt når han kommer så da jeg er hjemme fram til da, regner med det blir mange nok timer ut av huset..Neida, jeg kikker bare litt rundt og finner alltid noe å kjøpedet viktigste er fotballtøy..
Oi, da skjønner jeg det er greit å komme seg ut av huset![]()