Ja
Haha nja hun kommer en gang i uka på besøk så da for jeg litt fri. Akkurat nå snakker jeg med L
Han lar meg ikke gå noe sted han vil prate![]()
Så kjekt det da! Og så koselig! Herlig når de vil prate
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja
Haha nja hun kommer en gang i uka på besøk så da for jeg litt fri. Akkurat nå snakker jeg med L
Han lar meg ikke gå noe sted han vil prate![]()
Oj! Det var tidlig!Herlig aldermi begynte å gå når hun var 8 mnd og 3 uker
![]()
Vaskehjelp er verdt hver eneste kroneelsker den dama!
Skal shoppe fotballtøy til eldstemannog litt forskjellig annet..
Ja, hun var ekstremt tidlig ute.. :/Oj! Det var tidlig!![]()
Jeg er her!!Ble stille her![]()
Haha! Stakkars megStakkar unge(og dere andre som var på bussen
Hoho det var tidligJa, det virker kjent
Ja, hun var veldig tidlig. . Sto midt på gulvet selv når hun var 7 mndog gikk noen skritt her og der fra da, men fra 8 mnd og 3 uker gikk hun bare.
![]()
![]()
Det er bra du er herJeg er her!!
Ja,jeg var veldig skeptisk ift kroppen og sånn, men det virker til å gå bra; hun tåer litt innover men vi får oppfølging av fysio.Hoho det var tidligjeg syns det er litt skummelt at de blir så mobile så fort
![]()
Beklager å høre at du mistet ♡ sender deg en klemHeisann, vet ikke om det passer her men jeg mistet idag i uke 10+4 og lurte på når kan vi starte og prøve bli gravide igjen? Normal mens er 22 i hver måned, ville jo da vært fruktbar nå, teller det også etter spontanabort eller må jeg vente til neste mens?
Er super trøttEr så trøtt!
Hva gjør du?
Slipper unna å skifte dekk i årBlir så trøtt av dette gråværet jeg.. Burde gått ut å skiftet dekk..
Jeg la meg på sofaenEr super trøttprøver å holde meg våken
vurderer en tur
![]()
Kunne tenkt meg en dupp men redd for å ikke få sove i natt daJeg la meg på sofaen
Skal på jobb på besøk etterhvert men lurer på om jeg skal prøve en dupp først![]()
Er vel kanskje ikke lett i sånt bråkHahaha jeg vet hvertfall at ungen min koste seg sikkelig. Vet ikke om barnet som skulle sove falt i søvn![]()
Slipper unna å skifte dekk i årnoen fordeler må man ha av å gå gravid
pleier alltid å skifte dekk selv
Ja, synes godt solen kan titte frem! Blir skikkelig daff av dette været.