syns jeg også, men kan jo bare spise den glutenfrie...men den er god daHahaser jo veldig god ut
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
syns jeg også, men kan jo bare spise den glutenfrie...men den er god daHahaser jo veldig god ut
![]()
JaDen er og morsom! Har hele serien på DVD, må nok se den snart igjen![]()
JaDen er og morsom! Har hele serien på DVD, må nok se den snart igjen![]()
Jeg har sett alle episoder unntatt den siste! Da ble dvdspilleren ødelagt, også har jeg glemt det bort!Jaden er veldig morsom, har sett hele et par ganger men husker aldri åssen den slutter
![]()
Mye før, ikke så mye nå. Finner jo ikke tid til det heller så :OLeser dere noe særlig med bøker?
Ja det stemmer, mener jeg at jeg har lest, men greit at det fins gode alternativer dasyns jeg også, men kan jo bare spise den glutenfrie...men den er god da![]()
Leste masse når jeg var liten. Skulle ønske jeg var like flink nå. Ville gjerne lest på kvelden, men K sover jo på vårt rom. Men skal lese masse for ho når ho blir stor nokLeser dere noe særlig med bøker?
Kjedelig at den ble ødelagt på siste episoden, jeg tror kanskje jeg hadde kastet spillern ut av vinduetJeg har sett alle episoder unntatt den siste! Da ble dvdspilleren ødelagt, også har jeg glemt det bort!![]()
Nei er liksom det. Leser litt, men begrenset. Travel nok...så må jo da velge mellom hobbyer.Mye før, ikke så mye nå. Finner jo ikke tid til det heller så :O
Du?
jada, heldigvisJa det stemmer, mener jeg at jeg har lest, men greit at det fins gode alternativer da![]()
Jeg telte til kanskje en millionKjedelig at den ble ødelagt på siste episoden, jeg tror kanskje jeg hadde kastet spillern ut av vinduet![]()
Prøver, skal bli bedre når L er litt eldreLeser dere noe særlig med bøker?
Du kan jo få deg en liten boklampeLeste masse når jeg var liten. Skulle ønske jeg var like flink nå. Ville gjerne lest på kvelden, men K sover jo på vårt rom. Men skal lese masse for ho når ho blir stor nok
Du da? Hvordan bøker leser du helst i så fall?![]()
Ja det er jo bra.Prøver, skal bli bedre når L er litt eldre
Veldig kjekt når man virkelig ikke orkerjada, heldigvisGreit på en travel dag...ellers hender det man får akutt lyst på slikt
![]()
Ja, jeg har tenkt på det! Men har ingen bøker jeg har veldig lyst til å lese nå. Det er snart jul, kan ønske meg til detDu kan jo få deg en liten boklampe?
Leser noe...gjerne bøker jeg kan kjenne meg igjen i, humor etter en trist bok.