Skravletråd April

Samme her. Har du trent i dag?
Ja noe gravidtrening jeg får gjennom jobben. Eneste muligheten utenom turer jeg har anledning til å trene i gubbens travle hverdag. Han syns hans trening er viktigere enn å la meg også komme meg på trening

Ahh. Vi har kjøpt med, men brukt det fint lite.. Lurer på å prøve uten snart. Ho er jo tung nok.
Synes det er kjekt nå å bruke når hun sitter forover i den. Hun er verdens mest nyskjerrige unge :p

Har brukt den fint lite. Den er litt knotete å få på når man ikke er to om det, men det går :)

Går det an? Sånn egentlig. Hvis de visste at den var hennes?
De gir hun brød hvis hun ikke har med noe selv om de vet jeg kommer tidlig. Blir bedre på store barna for der er de ikke så nøye :) blir litt irritert av det for hun er mett helt til 17:30 når hun spiser brød, men rundt 16:00 ved smoothie så vurderer å bare ta med eple biter eller banan hun kan spise. Blir så sen middag av det :O

Synes det er kjekt nå å bruke når hun sitter forover i den. Hun er verdens mest nyskjerrige unge :p

Har brukt den fint lite. Den er litt knotete å få på når man ikke er to om det, men det går :)
Sant, veldig knotete. Men begynner å få teken på det nå. Om ho begynner å sparke fra med beina må jeg bare gi opp :P

Hyggelig å få slengt:
Ja Natalia har sett på de andre spise idag. Hun hadde med smoothie, men siden det ikke sto navn så fikk hun ikke den... Satt den ved hennes vannflaske :/ jaja får overdrive og skrive N svært neste gang :p
Nå skal vi spise ute også er det foreldre samtale i morgen :p
Trenger bare å skrive det vanlig :)

Ja noe gravidtrening jeg får gjennom jobben. Eneste muligheten utenom turer jeg har anledning til å trene i gubbens travle hverdag. Han syns hans trening er viktigere enn å la meg også komme meg på trening
Det er tull kan du si til ham. Det er like viktig at du før bevega deg!

Trenger bare å skrive det vanlig :)
Da skal jeg gjøre det :)
Men var bare måten hun ped.leder sa var liksom ikke noe hei, men rett på det og det irriterer meg! Hun kan få med banan eller eple jeg deler opp om jeg skulle hente tidlig :)

Det er tull kan du si til ham. Det er like viktig at du før bevega deg!
Tro meg, har sagt det til han sikkert 1000 ganger men han påstår det er det eneste han får til her i livet (er instruktør i taeqwondo). Har spurt han om han synes det er rettferdiggjør at jeg dermed skal droppe trening selv fordi jeg tilfeldigvis går på treningssenter og ikke har fastsatte treninger som han har. Det har han ingen svar til og sier at jeg kan jo bare planlegge å gå en gang sålenge han får beskjed. Men når han har hunden også som krever mye og jeg kanskje har 2 timer midt på dagen en fridag til trening hvor det går 20-25 min bare i kjøring 1 vei så blir det dårlig tid. Liker å gå på timer for å ha best utbytte av trening og de er helst på morgen og ettermiddag/kveld.

Back
Topp