Haha oiida.Skjønner det har gått litt for lang tid siden frokost når man leser gravide høyre felt![]()
Ja da er det på tide med litt mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha oiida.Skjønner det har gått litt for lang tid siden frokost når man leser gravide høyre felt![]()
Akkurat gjort det nåHa ha du må spise
Endelig fått i meg mat nåHaha oiida.
Ja da er det på tide med litt mat![]()
Hva spiste du?Akkurat gjort det nå![]()
Er du på jobb?Nei får vel gjøre noe den siste halvtimen![]()
Så bra at dåpen ble vellykketkan tenke meg at det ble en lang dag for små og store.
Godt han kan få hvile ut idag.
Haha digg lol.Prøver å vedlikeholde fargen fra syden
Kos deg med husvask![]()
Ble et rundstykke med ostHva spiste du?
Ja Det hjalp å se andre sine ideerGjør detKjekt å se syns jeg! Ikke så lenge siden dåp her heller faktisk
![]()
Du verdensover som en dupp ennå
![]()
Baby var sur ja.. Men fikk og rydda, støvsugd og ommøblert i 2 etg mens hun lekte seg på rommet til storesøster. Gull verdt!Æsj da, sur baby da?
Ta det du rekker du, resten går desverre ingen steder![]()
Tror jeg må gi den bæresela en til sjanse.
Tok henne i den og gikk de 7 minuttene det nok tar bort og opp bakken til naboen på babybesøk. Hun var klin rolig, solbrillene på og nøt utsikta
Bare den ikke hadde vært umulig å få på når man er alene så![]()
Faktisk ja. På veien ut så stod samme jenta å blokkerte veien, hun stod å titta ned i telefonen sin.
Så sa jeg "det værste jeg vet er ungdommer som blokkerer veien for meg"
Jeg har ergobaby360Hvilken sele har dere? Vi bærte i meis i går, litt usikker hva jeg liker best AB den og manduca.. Sitter litt mer skjermet i meis da
Ååja.Jomen jeg jobber på et lite sted
sjekk ut strand-Sandefjord.no
ikke alltid det er noe å gjøre på kjøkkenet så må da gjøre alt annet
![]()
Strak ut på sofaen?Ja jeg ligger jo bare her så
Brukte du den med spedbarnsinnlegget ? Og når tok du det ut?Jeg har ergobaby360![]()
Samme her. Har du trent i dag?Merker det er lenge siden jeg har trent. Må bli flinkere