Skravletråd April

Om dere passerer 8000 innlegg på hele forumet i dag, og 10 000 innlegg i morgen (tirsdag), så dukker det opp en ny premie i topp 100

Tar dere utfordringen??

Merk: Dette gjelder over hele forumet, ikke bare denne tråden.
Tips: Få med dere termin og barselgrupper på å skravle på generelt, lag gode tråder de fleste føler de kan svare på.
Har vi noen gang takket nei til en utfordring?!:P
Skal på jobb jeg da...men kan satse på at det er lite kjeltringer ute disse to dagene:P

Tror jeg må gi den bæresela en til sjanse.

Tok henne i den og gikk de 7 minuttene det nok tar bort og opp bakken til naboen på babybesøk. Hun var klin rolig, solbrillene på og nøt utsikta :)

Bare den ikke hadde vært umulig å få på når man er alene så:p

Om dere passerer 8000 innlegg på hele forumet i dag, og 10 000 innlegg i morgen (tirsdag), så dukker det opp en ny premie i topp 100

Tar dere utfordringen??

Merk: Dette gjelder over hele forumet, ikke bare denne tråden.
Tips: Få med dere termin og barselgrupper på å skravle på generelt, lag gode tråder de fleste føler de kan svare på.
Jeg er med på å klare det!!!:D

Nei jeg stod i kø med vogna så kommer det en frekk jente og bare "aaah asså den barnevogna di tar så jævelig stor plass, helvete heller, umulig å komme forbi" så dytter hun på vogna så J våkner :@ det var lang også. Så jeg stod der med en unge i vogna som gråt :(
Fader det var frekt ass!!

Japp, så den starta for snart 4 mnd sia :P vi har en sovebaby så klager ikke egentlig. Men det er slitsomt og alltid bli vekket før du selv er klar for å slå opp øya.
Vår starta for.9 mnd siden :p og vi har ikke en sovebaby:p

Back
Topp