Familie besøk du skal på altså? Bare du eller alle?Masse blir det nok ikke , men litt såjeg må leke med nevøen min
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Familie besøk du skal på altså? Bare du eller alle?Masse blir det nok ikke , men litt såjeg må leke med nevøen min
![]()
Japp, så den starta for snart 4 mnd siaFør dere fikk barn eller?
Har vi noen gang takket nei til en utfordring?!Om dere passerer 8000 innlegg på hele forumet i dag, og 10 000 innlegg i morgen (tirsdag), så dukker det opp en ny premie i topp 100
Tar dere utfordringen??
Merk: Dette gjelder over hele forumet, ikke bare denne tråden.
Tips: Få med dere termin og barselgrupper på å skravle på generelt, lag gode tråder de fleste føler de kan svare på.
Jeg er med på å klare det!!!Om dere passerer 8000 innlegg på hele forumet i dag, og 10 000 innlegg i morgen (tirsdag), så dukker det opp en ny premie i topp 100
Tar dere utfordringen??
Merk: Dette gjelder over hele forumet, ikke bare denne tråden.
Tips: Få med dere termin og barselgrupper på å skravle på generelt, lag gode tråder de fleste føler de kan svare på.
Fader det var frekt ass!!Nei jeg stod i kø med vogna så kommer det en frekk jente og bare "aaah asså den barnevogna di tar så jævelig stor plass, helvete heller, umulig å komme forbi" så dytter hun på vogna så J våknerdet var lang også. Så jeg stod der med en unge i vogna som gråt
![]()
Faktisk ja. På veien ut så stod samme jenta å blokkerte veien, hun stod å titta ned i telefonen sin.Sa du noe til de?
Håper du rekker det du skalFøler jeg må rekke alt.. Skal ha barnevakt i morgenmen har og i morgen på meg. Pluss at jeg må bake de muffinsene og rundstykkene da..
Haha.. Den er kjip!![]()
Disse fine vi snakka om om stringstruser, busemenn og dopapirÅ hva er meningsløsw tråder?
Sa ifra på veien utFader det var frekt ass!!
Vår starta for.9 mnd sidenJapp, så den starta for snart 4 mnd siavi har en sovebaby så klager ikke egentlig. Men det er slitsomt og alltid bli vekket før du selv er klar for å slå opp øya.
Sa hun noe tilbake?Sa ifra på veien utså jeg hevet meg ja
![]()
Vi klarer detMen jeg tviler ikke på at dere klarer det. Dere skrev jo over 10 000 på fredag
God bedring til minste!Står på skolen å venter på eldste. Yngste er alene hjemme og syk...
Det må det joTakk. Tror det må gjentas
![]()
Blir atkinsbar til middag her. Rekker ikke spise før ikveldRydde litt før middag![]()
Hvor gammel er kengubarnet? Mulig jeg egentlig har lest det førYey nå kommer snart kengubarnet hjem
Må lese jeg daHar startet noen nye tråder![]()