Skravletråd April

Neh... Rakk ikke så mye.. Babyen vil jo ikke sove. Ikke sovet i natt heller.. Støvsugd halve stua, sofaen og kjøkkenet.. Må bli ferdig med 1 etg før skole og barnehage henting iallefall. Vasking og tørking av støv kan jo bli en liten utfordring :p
Æsj da, sur baby da?:(
Ta det du rekker du, resten går desverre ingen steder:P

Den følelsen når man drar for å ta solarium....:D
Kler av seg, vasker senga og legger seg til å vente på at sola skal slå seg på etter 2 min...:)
......det gjør den.....i naborommet!!:P:P

Om dere passerer 8000 innlegg på hele forumet i dag, og 10 000 innlegg i morgen (tirsdag), så dukker det opp en ny premie i topp 100

Tar dere utfordringen??

Merk: Dette gjelder over hele forumet, ikke bare denne tråden.
Tips: Få med dere termin og barselgrupper på å skravle på generelt, lag gode tråder de fleste føler de kan svare på.

Æsj da, sur baby da?:(
Ta det du rekker du, resten går desverre ingen steder:P

Føler jeg må rekke alt.. Skal ha barnevakt i morgen :p men har og i morgen på meg. Pluss at jeg må bake de muffinsene og rundstykkene da..

Den følelsen når man drar for å ta solarium....:D
Kler av seg, vasker senga og legger seg til å vente på at sola skal slå seg på etter 2 min...:)
......det gjør den.....i naborommet!!:P:P

Haha.. Den er kjip! :p

Nei jeg stod i kø med vogna så kommer det en frekk jente og bare "aaah asså den barnevogna di tar så jævelig stor plass, helvete heller, umulig å komme forbi" så dytter hun på vogna så J våkner :mad: det var lang også. Så jeg stod der med en unge i vogna som gråt :(
Så dårlug gjort

Back
Topp