God tur til byenGode forslag. Med så har jeg ei som ikke alltid vil la meg gjøre som jeg vil daNå er det amming så påkledning, så triller vi til byen ig gjør et par ærender
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur til byenGode forslag. Med så har jeg ei som ikke alltid vil la meg gjøre som jeg vil daNå er det amming så påkledning, så triller vi til byen ig gjør et par ærender
![]()
Det gjør det selvsagtjaaa. Får bare håpe godværet holder seg til i morgen![]()
Takk for detDu får ha en fin dag
Bare en time igjen daKl 14
Ikke jeg hellerVar det da. Eier ikke fantasi til middager lenger jeg
Hehe. Føler meg gammel støtt og stadig jegEr det nå jeg skal si "da vi var unge var alt bedre"haha. Uff nå følte jeg meg gammel gitt
![]()
Ja det skulle bare mangle!!Rart han aldri er enigmen hender han står opp og går på badet med lillemor i helga da.
Går bra herGår supert
Med deg?
Æsj da, sur baby da?Neh... Rakk ikke så mye.. Babyen vil jo ikke sove. Ikke sovet i natt heller.. Støvsugd halve stua, sofaen og kjøkkenet.. Må bli ferdig med 1 etg før skole og barnehage henting iallefall. Vasking og tørking av støv kan jo bli en liten utfordring![]()
Hørtes behagelig utGår bra herbare litt trøtt i trynet, men skal ha meg en dupp på sofaen tenkte jeg
![]()
Takk takk, det skal jegHørtes behagelig ut
Sov godt!
Æsj da, sur baby da?
Ta det du rekker du, resten går desverre ingen steder![]()
Den følelsen når man drar for å ta solarium....
Kler av seg, vasker senga og legger seg til å vente på at sola skal slå seg på etter 2 min...
......det gjør den.....i naborommet!!![]()
Haha jeg ååHehe. Føler meg gammel støtt og stadig jeg![]()
Så dårlug gjortNei jeg stod i kø med vogna så kommer det en frekk jente og bare "aaah asså den barnevogna di tar så jævelig stor plass, helvete heller, umulig å komme forbi" så dytter hun på vogna så J våknerdet var lang også. Så jeg stod der med en unge i vogna som gråt
![]()
Æsj så kjedeligFunker desverre ikke sånn![]()
Mhm heldigvid for detBare en time igjen da![]()
Det har du ikke tid tilGår bra herbare litt trøtt i trynet, men skal ha meg en dupp på sofaen tenkte jeg
![]()