Ja,om jeg bare får strikket såKommer til å bli såå fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,om jeg bare får strikket såKommer til å bli såå fint![]()
Send meg en pm med mailadressen din så sender jeg den, det gikk ikke sende den på pm :/Ja gjerne detTusen takk<3
Fått til mye etter hvert da og er nesten litt stolt når jeg ser på mitt første strikkeprosjekt...![]()
Du kan få ha den for jeg må være inneSender solskinn nedover idag da siden jeg ikke får brukt det![]()
Ja og ja må nok detFormen som gjør det? Prøv å hvile litt idag?
He he klarer ikke detFinn hyggeligere ting å tenke pp
Så bra at dåpen ble vellykketSå gøy med navn festlykke til. Dåpen gikk kjempe bra L fikk en lang dag. Men oppførte seg utrolig bra nå ligger han å hviler ut.
Skal bli digg å bli ferdig med huset i dag blir soverommet og klesvasken tatt så kommer bestemor I morgen så jeg for vaska ned resten
Sover best på sofaen nå som jeg er gravid, så sikkert derfor jeg sovner hele tidenHehe. Skal mye til før jeg sovner på sofaen faktiskmen gjorde det hele tiden første trimester!
![]()
Det er det absoluttHaha, det var det liksom
Fort gjort da![]()
Kanskje jeg skal prøve meg på en slik daHar ikke kommet så langt,men nei ikke enda iallefall![]()
Hehehehe. Skal ikke se vekk fra detSover best på sofaen nå som jeg er gravid, så sikkert derfor jeg sovner hele tidenHaha!
Har du mye igjen?Ja,om jeg bare får strikket såhaha
Æsjda. Var den formen din jaDu kan få ha den for jeg må være inne
Gode forslag. Med så har jeg ei som ikke alltid vil la meg gjøre som jeg vil daSkravle her?
Vaske et gulv?![]()
Godt forslag!Skravle på bv såklart
Ikke dårlig. Kan ikke han ta å lære min mann da?Han min er flinkere enn meg![]()
Her og. Men skal bruke sivetoda på å trille til byen og gjøre ærender. Hva skal du mens babyen sover?Nei si det du. Her er det snart sovetid på mini.
Hør ut som deilge dager det daFyller dagene med husarbeid, håndarbeid, besøke venner osv![]()
Kose meg skal jegHør ut som deilge dager det daviktig å komme seg litt ut også, ellerrs blir dagene og ukene så laange
Kos deg!
Yes så da trenger jeg ikke solÆsjda. Var den formen din ja
Jepp, det var akkurat det jeg tenkte nå. Egentlig ganske fint vær. Deilig temp og litt glimt av sol innimellom skyeneTrille en tur?![]()