hehe. ja mye skravletidOg skravle![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe. ja mye skravletidOg skravle![]()
Du er flink som klarte å la væreTakk, hadde så lyst til å gi han ett hint men ville overraske han også for å se reaksjonen så likte det![]()
Alt for mye fint egentligEr morsomt når det går bra! Så mye fint!
Jobber til midnattJa håper det.
Greit med litt jobb da. Hvor lenge skal du jobbe?
Her regner detNei tvert i mot. Er så nydelig solskinn at jeg har dårlig samvittighet for å være inne.
Men gubben har vogna i bilen sin
Flinke treningsdama!Løpe litt og sole megog i butikken..
Skravlet en del...og når jeg kuttet ut det begynte jeg å strikke...haha...galeDa kan du skylde deg selv
Ikke lett å komme seg i seng![]()
Man kan ikke bare gjøre morsomme ting her i livetMen er himla kjedelig !
Sender solskinn nedover idag da siden jeg ikke får brukt detHer regner det
Hva kan man ikke ????? :Man kan ikke bare gjøre morsomme ting her i livet![]()
Jeg kan sende deg oppskriften om du ønsker?Må få en sånn til snuppa her også gitt.
Hvor stor i str går de?
Jeg må vel klare det selv om jeg er ganske amatør. jeg strikker mye, men bruker sykt langt tid og haugevis med videoer hjelper meg gjennom det![]()
Ja gjerne detJeg kan sende deg oppskriften om du ønsker?
Jeg er amatør jeg også![]()
Lys rosa også en litt mørkere rosa på skjørtet. Selvfølgelig ;pHihi. Hvilke farger strikker du i?
Det jeg også pleier å gjøre men denne gang klarte jeg å holde megDu er flink som klarte å la være
Jeg hadde nok sprukket![]()
Formen som gjør det? Prøv å hvile litt idag?Bedre enn i går selv om jeg våknet masse
Godt å høre!Må nok det for nå vil jeg bli frisk
Finn hyggeligere ting å tenke ppLigger å tenker på alt som burde vært gjort..
Kommer til å bli såå fintLys rosa også en litt mørkere rosa på skjørtet. Selvfølgelig ;p
Har ikke kommet så langt,men nei ikke enda iallefaller den vanskelig å strikke?![]()