Skravletråd April

Hyggelig å få slengt:
Ja Natalia har sett på de andre spise idag. Hun hadde med smoothie, men siden det ikke sto navn så fikk hun ikke den... Satt den ved hennes vannflaske :/ jaja får overdrive og skrive N svært neste gang :p
Nå skal vi spise ute også er det foreldre samtale i morgen :p

Åh. Det gikk såpass raskt.
Be om masse smertestillende,så går det bra. ;) jeg fikk for lite, og gikk unødig med store smerter. Godt at går bra ❤

Det var visst navlestrengen som var altfor kort (bare 30 cm), så han kom seg aldri skikkelig godt ned i bekkenet, og når han såvidt begynte å komme nedover dro han med seg morkaken, så da tok de nok det riktige valget :)

Det var visst navlestrengen som var altfor kort (bare 30 cm), så han kom seg aldri skikkelig godt ned i bekkenet, og når han såvidt begynte å komme nedover dro han med seg morkaken, så da tok de nok det riktige valget :)
Åååja, da tok de veldig rett valg :)

Godt det gikk bra og gratulerer med en liten gutt :)

Så bra de tenkte slik.. Jeg ble tynet til det lengste.. Med medisiner osv.. Først når jeg fikk 170/120 med dobbel dose BT medisiner ble jeg indusert! :eek:

Gratulerer så mye. Dumt det ble ks da, god bedring og håper dere har det bra ❤️

Huff, det hørtes ikke godt ut i det hele :( Tusen takk ❤️ Ja litt kjedelig, men sånn måtte det bare bli :)

Hyggelig å få slengt:
Ja Natalia har sett på de andre spise idag. Hun hadde med smoothie, men siden det ikke sto navn så fikk hun ikke den... Satt den ved hennes vannflaske :/ jaja får overdrive og skrive N svært neste gang :p
Nå skal vi spise ute også er det foreldre samtale i morgen :p
Går det an? Sånn egentlig. Hvis de visste at den var hennes?

Disse bilturene er grusomme med mini. Hyler og gråter så til de grader og ingenting funker :-(

Back
Topp