Skravletråd April

Jeg søkte den opp og fant den. Har sett den før bare kobla ikke navnet:)
Den er så nydelig. Ka farger strikker du i?
Må lage til snuppa. Vanskelig?
Ja, den er veldig søt ♡
Lyse rosa og litt mørkere rosa på skjørtet, ikke vanskelig enda, men så har jeg ikke strikket så veldig langt :p

Ja, den er veldig søt ♡
Lyse rosa og litt mørkere rosa på skjørtet, ikke vanskelig enda, men så har jeg ikke strikket så veldig langt :p
Må få en sånn til snuppa her også gitt.
Hvor stor i str går de?:)

Jeg må vel klare det selv om jeg er ganske amatør. jeg strikker mye, men bruker sykt langt tid og haugevis med videoer hjelper meg gjennom det:P

God morgen :) blir sikkert godt å få vasket og ryddet litt :)
Gikk det bra i går?

Idag skal jeg ut å kjøpe pen sko til lille J, på lørdag er det navnefest for henne :)
Så gøy med navn fest:) lykke til. Dåpen gikk kjempe bra L fikk en lang dag. Men oppførte seg utrolig bra nå ligger han å hviler ut.
Skal bli digg å bli ferdig med huset i dag blir soverommet og klesvasken tatt så kommer bestemor I morgen så jeg for vaska ned resten

God formiddag:D
Planer idag?
Jeg skal på noe gravid trening som jobben (div kommunen) har for gravide med fysio slik at de skal klare seg lenger i jobb. Står egentlig for gravide i første del av svangerskapet og nå er jeg 25+1 så spent på om jeg går inn under det:-). Skal vare i 8 uker så varer ut mai og da har jeg ca 1 måned igjen før jeg går ut i permisjon.
Du da?

Back
Topp