God formiddagGod morgenønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost
![]()
Ha en herlig dag du også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God formiddagGod morgenønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost
![]()
Hehe, halsbrann vet jeg alt om ja! Det kan være skikkelig ille. Tror jeg gjorde kål på 4 flasker gaviscon...Ja skal ikke klageførste tre-fire mnd lå jeg langflat med kvalme, oppkast, influensa og flere bakterieinfeksjoner
nå så er det "kun" halsbrann og bekkenet som plager
men går fint så lenge jeg tar det litt med ro
![]()
Trening, solarium og jobbHva bringer denne dagen da, flotte jenter?![]()
God formiddagGod morgen alle sammen. Sovet godt?
Her er klesvasken godt i gang allerede![]()
Nei heldivis ikkeIkke det verste å få cravings på vann da! Hadde ingen vravings i mine svangerskap, men fikk generelt større matlyst. Alt var godt! Herregud som jeg nøt dem brødskiva med leverpostei![]()
God formiddag SaraGod morgen.
Eldstemann på plass på skolen. Mellomste på vei til bhg.
Yngste ammes og halvsover på puppen.
Roen senker seg.
Her deler vi og på det, men jeg misliker npr han tar brettinga. Ser ikke ut som det er brettaEn av oss![]()
Går til fysio når det blir veldig ille, ellers er det trening og øvelserHehe, halsbrann vet jeg alt om ja! Det kan være skikkelig ille. Tror jeg gjorde kål på 4 flasker gaviscon...Var også plaga med bekkenet. Delvis enda. Går du til behandlig? (Har på følelsen av at jeg har spurt deg før, men surrer så fælt så greier ikke huske
)
Gratulerer med baby!Ble akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
God formiddagGod morgen
Da er gutta levert på skolen! Merkelig at det enda er vanskelig å gå fra demgleder meg allerede til de kommer hjem
![]()
Haha, det var det liksomJeg sovna på sofaen, og våkna klokka halv ett..Det var den kvelden!
![]()
Gå å legg deg. Og god bedring!Nope er ikke det. Har hanglet en ukes tid uten å ta hensyn til feber , øreverk og forkjølelse,; så har bare blitt verre. Nå får jeg ta det med ro så jeg blir frisk
Så godt å høreLitt bedrr heldigvis![]()
Viktig å ta vare på seg selvGår til fysio når det blir veldig ille, ellers er det trening og øvelser![]()
Huff daGod morgen
Ble sliten av å gå ned trappa.. Så drt blir sofaen i dag også kjenner jeg
Kos er alltid herligMannen jobber selv om han egentlig er permittert, det var tullete synes vi ! Godt han ikke har sendt inn søknad enda :O snuppa ser dora20 min ca med kos det er helt ok det
![]()
Trille en tur?Nei... hva skal man finne på tro...