Elendig form enda?Nok en dag på sofaen
Hva skal du?
Ingen spesielle planer. Hjemme med jenta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elendig form enda?Nok en dag på sofaen
Hva skal du?
Men akk så kjedelignææh det er bedre![]()
I alle fall mye bedre.Er du frisk igjen?
Ha ha flinke frøknaJeg bretter klær og legger i kurven.
Frøkna står på kanten og kaster de ut.
Helt normal dag
De der drømmene altså!! Hadde syyyyke drømmer selv i nattDrømte at N ble operert og jeg så sur da de ikke sydde også kunne jeg finger strikke![]()
Ja for da øker man sirkulasjon i bena og det gjør det bedre![]()
Han gjør det på mandager stort settDeilig da at mannen kan levere![]()
Les det sakte. Setning for setning og følg det slavisk
Yes er nok det.Elendig form enda?
Ingen spesielle planer. Hjemme med jenta
VeeldigHa ha flinke frøkna![]()
Det er faktisk godt å høre! Blir helt stressa da jeg tror jeg kanskje burde klare å gi litt mer slippMin er snart 10 å jeg er fortsatt sånn
Uff daYes er nok det.
Godt med en rolig dag også
Ja herregudDe der drømmene altså!! Hadde syyyyke drømmer selv i natt![]()
Da har mannen jobb heretter![]()
Her begynner mannen på jobb før vi i det heletatt er våkenHan gjør det på mandager stort sett
Tror jeg får ta å høre med svigermor om hu kan bistå når jeg kommer der tilLes det sakte. Setning for setning og følg det slavisk![]()
Har det gøy hun daVeeldigog flirer for hvert plagg hun kaster ut
![]()
Ja skriftlig er lurt!!Ja herregud![]()
Synes det er teit når det står fra 04.04 så skal han bare møte opp og rydde så blir han bedt om å jobbe ... Ba han kontakte sjefen for å få dette skriftlig da det går utover han når han søker dagpenger for perminterting om ikke alle papirer er riktig![]()
Vi bytter ofte på hedigvisHer begynner mannen på jobb før vi i det heletatt er våkenså jeg som pleier å levere
![]()
Ja, lurtTror jeg får ta å høre med svigermor om hu kan bistå når jeg kommer der tilsikkert lettere når man har gjort det før
![]()
Neisj da trenger ikke detDet er faktisk godt å høre! Blir helt stressa da jeg tror jeg kanskje burde klare å gi litt mer slipp![]()