Skravletråd April

Ja skal ikke klage :) første tre-fire mnd lå jeg langflat med kvalme, oppkast, influensa og flere bakterieinfeksjoner :o nå så er det "kun" halsbrann og bekkenet som plager :P men går fint så lenge jeg tar det litt med ro :)
Hehe, halsbrann vet jeg alt om ja! Det kan være skikkelig ille. Tror jeg gjorde kål på 4 flasker gaviscon... :D Var også plaga med bekkenet. Delvis enda. Går du til behandlig? (Har på følelsen av at jeg har spurt deg før, men surrer så fælt så greier ikke huske ;) )

Her har det gått unna på morningen ser jeg:p

Ikke det verste å få cravings på vann da! Hadde ingen vravings i mine svangerskap, men fikk generelt større matlyst. Alt var godt! Herregud som jeg nøt dem brødskiva med leverpostei :D
Nei heldivis ikke:-). Hadde cravings på eplejuice de første 3 månedene:-). Nå er matlysten ganske variabel, ikke så sulten, ingenting frister men allikevel lyst på noe

Hehe, halsbrann vet jeg alt om ja! Det kan være skikkelig ille. Tror jeg gjorde kål på 4 flasker gaviscon... :D Var også plaga med bekkenet. Delvis enda. Går du til behandlig? (Har på følelsen av at jeg har spurt deg før, men surrer så fælt så greier ikke huske ;) )
Går til fysio når det blir veldig ille, ellers er det trening og øvelser :)

Er det mulig med cravings etter svangerskapet ? :eek: :oops:

Back
Topp