Nei det kan du si. Får plass til mye...pleier ha kun 1 stort tørkestaiv fremme og 1 lite...men tar frem et stort til.Har du nok tørkeplass til alt da?
Får nøye oss med å leke litt på verandaen når sola treffer den![]()
og en del går jo trommel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det kan du si. Får plass til mye...pleier ha kun 1 stort tørkestaiv fremme og 1 lite...men tar frem et stort til.Har du nok tørkeplass til alt da?
Får nøye oss med å leke litt på verandaen når sola treffer den![]()
Mammahjertet altsåGod morgen
Da er gutta levert på skolen! Merkelig at det enda er vanskelig å gå fra demgleder meg allerede til de kommer hjem
![]()
Med tørketrommel blir jo oppgaven lettereNei det kan du si. Får plass til mye...pleier ha kun 1 stort tørkestaiv fremme og 1 lite...men tar frem et stort til.
og en del går jo trommel![]()
God morgenGod morgen
Da er gutta levert på skolen! Merkelig at det enda er vanskelig å gå fra demgleder meg allerede til de kommer hjem
![]()
Ja jeg gleder meg ikkeMed tørketrommel blir jo oppgaven letterelitt av en klesbretting jobb fremfor deg da
![]()
Jeg synes faktisk det er det "morsomste" med klesvaskJa jeg gleder meg ikkeMå være noe av det kledligste.
De er ferdig i ett tiden, men om jeg henter dem før SFO blir de litt snurtMammahjertet altsåhar de lenge skole da?
Bare 6 timer til. Du får strikke i mellomtidenDe er ferdig i ett tiden, men om jeg henter dem før SFO blir de litt snurtså må bare smøre meg med tålmodighet til kl tre
![]()
Men makan! De er snart åtte liksom og enda så hater jeg å gå fra dem![]()
Hehe hver sin smakJeg synes faktisk det er det "morsomste" med klesvask![]()
Hehe. Jeg synes det er kjedelig å henge opp jegHehe hver sin smak![]()
JaGod morgen
Ja, alltid godt å se de igjen etter en dag på skole/barnehage![]()
Gratulerer så myeBle akutt keisersnitt, men lille vennen har det helt fint![]()
Må jo gjøre det, ellers føler jeg at jeg slutter å fungereHehe godt det ikke bare er jeg som sitter med øynene i vinkel fordi jeg SKAL ha den tiden![]()
Hehe, strikke og vaske er stort sett løsningenBare 6 timer til. Du får strikke i mellomtiden![]()
Hehe, den følelsen gir seg kanskje ikke med det første![]()
Jeg sovna på sofaen, og våkna klokka halv ett..Nyt kvelden i fred og ro![]()
Fikk fu sovet godt?Hadde du en fin dag?
Nå er planen å legge meg, malingen tok mange fler timer enn jeg hadde planlagt. .
Komme deg videre på kjolenHehe, strikke og vaske er stort sett løsningen
Tror den aldri vil gi seg jeg![]()
GulostenHahah, ja! Synes han derre høye med krøllete hår er hysterisk morsom med alt ha roter seg inn iog så han sinnataggen da
Ok da er det greit kjæreDet blir litt roligere for meg framover nå, når det værste er gjortjeg lover