Skravletråd April

Denne ♡
ee9f5defd87caa77b5061edf5b0fe441
Jeg søkte den opp og fant den. Har sett den før bare kobla ikke navnet:)
Den er så nydelig. Ka farger strikker du i?
Må lage til snuppa. Vanskelig?

Hei;) Må vaske MASSE klær etter påske og ferietur.
Så skal jeg møte ei dame for noe klær til snuppa. Du da?
Mannen møter oss visst kanskje så går vi på kafe:)<3
Hehe, regner med vaskemaskina går for fullt neste to dagene eller no :p

Høres ut som en ellers koselig dag :)
Vi blir visst inne idag vi. Surt, for det er strålende sol ute. Men mannen glemte å ta vogna ut av bilen i morges før han dro på jobb. Så jeg er uten vogn idag

God morgen :) ønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost :)
Lige måde:) Planer for dagen da:)`?
Her sover snuppa enda, største på skolen og minste storebror i barnehagen:) God frokost?:)

Hehe, regner med vaskemaskina går for fullt neste to dagene eller no :p

Høres ut som en ellers koselig dag :)
Vi blir visst inne idag vi. Surt, for det er strålende sol ute. Men mannen glemte å ta vogna ut av bilen i morges før han dro på jobb. Så jeg er uten vogn idag
Det gjør den. En uke der uten vask fra 5stk og neste uke 4 stk. Deriblant 1 som griser veldig mye og en som forbruker enomt med klær.

Kjedelig. Du har ikke bæresele elr noe da?

Det gjør den. En uke der uten vask fra 5stk og neste uke 4 stk. Deriblant 1 som griser veldig mye og en som forbruker enomt med klær.

Kjedelig. Du har ikke bæresele elr noe da?
Da blir det myye vask ja :p

Joda, jeg har det. Men hun er ikke særlig glad i den :p og hadde tenkt å trille tur mens hun sov

Åh. Kan jeg spørre hva skjedde? Hadde akutt ks selv. Godt vennen har det fint❤ og håper mor har det samme❤gratulerer!!:D

Jeg vet faktisk ikke, ble sånn i hyrten og styrten, men legen kommer å snakker med oss mitt senere :) Jeg har det igrunnen veldig bra, litt øm og sår, men ellers bra og tuusen takk ❤️

God morgen.
Eldstemann på plass på skolen. Mellomste på vei til bhg.
Yngste ammes og halvsover på puppen.

Roen senker seg.

Jeg vet faktisk ikke, ble sånn i hyrten og styrten, men legen kommer å snakker med oss mitt senere :) Jeg har det igrunnen veldig bra, litt øm og sår, men ellers bra og tuusen takk ❤️
Åh. Det gikk såpass raskt.
Be om masse smertestillende,så går det bra. ;) jeg fikk for lite, og gikk unødig med store smerter. Godt at går bra ❤

Da blir det myye vask ja :p

Joda, jeg har det. Men hun er ikke særlig glad i den :p og hadde tenkt å trille tur mens hun sov
Ja jøye meg...til taket med klær...
ahh nei da er ikke det noe særlig. får kose dere inne:)

God morgen.
Eldstemann på plass på skolen. Mellomste på vei til bhg.
Yngste ammes og halvsover på puppen.

Roen senker seg.
God morgen :) så bra.
Her er også alle som skal ut kommet seg av gårde. Snuppa våkner nok snart:)

Ja jøye meg...til taket med klær...
ahh nei da er ikke det noe særlig. får kose dere inne:)
Har du nok tørkeplass til alt da?:p

Får nøye oss med å leke litt på verandaen når sola treffer den :)

God morgen :)
Da er gutta levert på skolen! Merkelig at det enda er vanskelig å gå fra dem :P gleder meg allerede til de kommer hjem ❤️

Back
Topp