Jeg søkte den opp og fant den. Har sett den før bare kobla ikke navnetDenne ♡
![]()
Den er så nydelig. Ka farger strikker du i?
Må lage til snuppa. Vanskelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg søkte den opp og fant den. Har sett den før bare kobla ikke navnetDenne ♡
![]()
Hehe, regner med vaskemaskina går for fullt neste to dagene eller noHeiMå vaske MASSE klær etter påske og ferietur.
Så skal jeg møte ei dame for noe klær til snuppa. Du da?
Mannen møter oss visst kanskje så går vi på kafe<3
Lige mådeGod morgenønsker alle en fin dag. Lillemor pludrer på babygymmen og jeg spiser frokost
![]()
Må ha en fin arbeidsdagDa venter jobb, så vi får snakkes![]()
Sovet godt inatt, faktisk. Og fikk sove til 07:18 før frøkna våknet. Har du sovet godt?God morgen alle sammen. Sovet godt?
Her er klesvasken godt i gang allerede![]()
Det gjør den. En uke der uten vask fra 5stk og neste uke 4 stk. Deriblant 1 som griser veldig mye og en som forbruker enomt med klær.Hehe, regner med vaskemaskina går for fullt neste to dagene eller no
Høres ut som en ellers koselig dag
Vi blir visst inne idag vi. Surt, for det er strålende sol ute. Men mannen glemte å ta vogna ut av bilen i morges før han dro på jobb. Så jeg er uten vogn idag
Sovet godt, men merker jeg er sliten..så skulle hatt litt mer..var oppe rett over 6Sovet godt inatt, faktisk. Og fikk sove til 07:18 før frøkna våknet. Har du sovet godt?![]()
Da blir det myye vask jaDet gjør den. En uke der uten vask fra 5stk og neste uke 4 stk. Deriblant 1 som griser veldig mye og en som forbruker enomt med klær.
Kjedelig. Du har ikke bæresele elr noe da?
Gratulerer :-D
Har mamman det bra da?
Ta deg en dupp med snuppa?Sovet godt, men merker jeg er sliten..så skulle hatt litt mer..var oppe rett over 6
Åh. Kan jeg spørre hva skjedde? Hadde akutt ks selv. Godt vennen har det fint❤ og håper mor har det samme❤gratulerer!!![]()
Åh. Det gikk såpass raskt.Jeg vet faktisk ikke, ble sånn i hyrten og styrten, men legen kommer å snakker med oss mitt senereJeg har det igrunnen veldig bra, litt øm og sår, men ellers bra og tuusen takk
![]()
Ja jøye meg...til taket med klær...Da blir det myye vask ja
Joda, jeg har det. Men hun er ikke særlig glad i denog hadde tenkt å trille tur mens hun sov
Tenkte prøve på det senere ja.)Ta deg en dupp med snuppa?
God morgenGod morgen.
Eldstemann på plass på skolen. Mellomste på vei til bhg.
Yngste ammes og halvsover på puppen.
Roen senker seg.
Har du nok tørkeplass til alt da?Ja jøye meg...til taket med klær...
ahh nei da er ikke det noe særlig. får kose dere inne![]()
Så energinivået holder segTenkte prøve på det senere ja.)
Uuuuuu. Den var lekker! Kanskje jeg skal prøve meg på den etter den jeg holder på med nåDenne ♡
![]()