jo du spurte og jeg svarte 28+3Spurte jeg i stad hvor langt du var på vei? Mener jeg tenkte jeg skulle spørr e i hvert fall, men husker ikke om du svarte![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jo du spurte og jeg svarte 28+3Spurte jeg i stad hvor langt du var på vei? Mener jeg tenkte jeg skulle spørr e i hvert fall, men husker ikke om du svarte![]()
Begynte å strikke, så da ble skravletråden neglisjertfire tråder og holde styr på på settpinner. Det tar tid!
Matmuffins og rundstykkerhva slags kake?koselig å kose med barna sine
![]()
God natt og sov godtDa er jeg i seng
Venter på at mannen skal bli ferdig i dusjen
He he det er fort gjortJapp! Og nå ble jeg for trøtt til å holde på![]()
Æsj så kjedelig :-(jepp :/ elektriker i bygg og anleggbransjen så det er ikke noe jobb for han og 9-10 andre før i juni kanskje før :/
så han dropper ferien i år og utsetter den til neste år, men vi kan ikke dra noe langt siden brått dukker det opp jobb og da har han 1-2 dager på å møte opp
Ikke godt å si.Og nå er det påan igjen.. Skjønner ikke helt hva det er med henne i dag.. Kanskje refluksen som plager henne.. Eller kanskje ørene..
Begge gangene hadde jeg mye og kraftige kynnere som gjerne kom regelmessig. Var umulig for meg å vite når det var ekte rier![]()
Styrtfødsel høres helt sykt intenst ut!!
Ikke godt å si.
Styrtfødsel her også . Rakk ikke å tenke før han var uteEn styrtfødsel trenger ikke være intenstjeg har fødsel på 25 min bak meg. Hadde helt ok rier (ble veldig raskt veldig sterke da) men gode pauser mellom
og babyen kom på noen press.. Ble instruert av jordmor om å ikke presse så mye men heller puste da hun ikke hadde hansker på og dermed ikke kunne støtte underlivet mitt
hadde kommet på et press om ikke
![]()
Hadde vært mye lettere daDumt de ikke kan snakke og fortelle hva som er galt![]()
God natt når den tid kommerTror jeg bare logger av selv.. Finne fram klær til ungene i morgen. Samt matbokser etc
Hadde vært mye lettere da
Skjønner det blir melk da jaAbsolutt.. Nå vet jeg jo ikke om jeg bør gi gaviscon, paracet eller melk.. Så da blir det oftest melk Siden det likevel funker for en tid![]()
Huff, synes jeg ser det for meg:/Ja. Har kjørt over fjellet..kos det, men ikke med 2 små. spesielt ikke når den ene hater bil![]()
Såpass ja! Jeg merka bare veldig stor forskjell på smertene når fødsel nr to varte i 4-5 timer kontra 14 timer med første. Mye mer intens fødsel!En styrtfødsel trenger ikke være intenstjeg har fødsel på 25 min bak meg. Hadde helt ok rier (ble veldig raskt veldig sterke da) men gode pauser mellom
og babyen kom på noen press.. Ble instruert av jordmor om å ikke presse så mye men heller puste da hun ikke hadde hansker på og dermed ikke kunne støtte underlivet mitt
hadde kommet på et press om ikke
![]()
nam namMatmuffins og rundstykker![]()
Strikker genser til miniDet hørtes strevsomt ut! Hva strikker du?