Skravletråd April

Ønsker virkelig at mannen hadde lagd mat innimellom. Kjedelig å gjøre det hveeeer dag :P
Ja, det vet jeg alt om :P var alene med de eldste i fem år. Har jo vært lykke etter jeg traff sambo og slapp å gjøre alt selv heletiden :P

ble dårlig med skravling idag og :/ jeg er for sliten rett og slett... men i morgen har jeg masse tid :D så da slipper dere ikke unna meg :p
skal snart legge meg så sier god natt nå jeg for brått sovner jeg x) god natt og sov godt alle sammen :D

ble dårlig med skravling idag og :/ jeg er for sliten rett og slett... men i morgen har jeg masse tid :D så da slipper dere ikke unna meg :p
skal snart legge meg så sier god natt nå jeg for brått sovner jeg x) god natt og sov godt alle sammen :D
Forståelig :) Ikke blitt så mye skravling på meg heller egentlig. Bare litt. Må legge meg nå jeg og:) kanskje vi skravles i mårra :)

Da er jeg i seng :)
Venter på at mannen skal bli ferdig i dusjen

mine er jo så forvirrende, da de er samme smerte som 0-4 cm og jeg hadde styrtfødsel så brukte 21 min på 4 cm til hun var ute :o litt skummelt, men tar det som ett godt tegn at etter ca en time roer de seg også forsvinner de helt innen en halvtime :) så halvannen time
28+3 kommer ofte etter kroppen min er sliten. mangel på søvn har jeg merket
Begge gangene hadde jeg mye og kraftige kynnere som gjerne kom regelmessig. Var umulig for meg å vite når det var ekte rier :P
Styrtfødsel høres helt sykt intenst ut!!

Hehe koselig du skravler ;)
God natt:)

Forståelig :) Ikke blitt så mye skravling på meg heller egentlig. Bare litt. Må legge meg nå jeg og:) kanskje vi skravles i mårra :)
jeg har det blodtrykket mitt og begynnelsen på forgitfning som demper veldig energien min :p
sove godt :) skravles sikkert i morgen, men vil være med mannen min og som dessverre er permintert :/ godt for meg å få hjelp hjemme da :) men han skulle heller ha jobbet i stede

Begge gangene hadde jeg mye og kraftige kynnere som gjerne kom regelmessig. Var umulig for meg å vite når det var ekte rier :p
Styrtfødsel høres helt sykt intenst ut!!
er samme her. de kommer med 2-3 min mellom hver varer 1-2 min. etter en time kommer de hvert 5 min så kommer de ikke så ofte, og brått vekk rart det der :p jeg sov jeg mellom riene fordi jeg var helt utslitt etter at kroppen hadde gått av og på med kraftig rier i en uke. jeg bare husker jeg trodde jeg skulle dø for hver eneste ri og sa noe sånt som "jeg dør jeg dør" til min kjære mann hver gang det ble alt for ille :p

jeg har det blodtrykket mitt og begynnelsen på forgitfning som demper veldig energien min :p
sove godt :) skravles sikkert i morgen, men vil være med mannen min og som dessverre er permintert :/ godt for meg å få hjelp hjemme da :) men han skulle heller ha jobbet i stede
Oi, har han blitt permittert? Hva jobbet han med?

Du har det ja! Da er det vel viktig med hvile?
Kjedelig å være permittert, men godt for deg å få hjelp :) for å se det positive i det da! :) fornuftig å bruke tid på de du har rundt deg hjemme . Nå må jeg seriøst finne senga..

Oi, har han blitt permittert? Hva jobbet han med?
jepp :/ elektriker i bygg og anleggbransjen så det er ikke noe jobb for han og 9-10 andre før i juni kanskje før :/
så han dropper ferien i år og utsetter den til neste år, men vi kan ikke dra noe langt siden brått dukker det opp jobb og da har han 1-2 dager på å møte opp

er samme her. de kommer med 2-3 min mellom hver varer 1-2 min. etter en time kommer de hvert 5 min så kommer de ikke så ofte, og brått vekk rart det der :p jeg sov jeg mellom riene fordi jeg var helt utslitt etter at kroppen hadde gått av og på med kraftig rier i en uke. jeg bare husker jeg trodde jeg skulle dø for hver eneste ri og sa noe sånt som "jeg dør jeg dør" til min kjære mann hver gang det ble alt for ille :p
Spurte jeg i stad hvor langt du var på vei? Mener jeg tenkte jeg skulle spørr e i hvert fall, men husker ikke om du svarte :D

Du har det ja! Da er det vel viktig med hvile?
Kjedelig å være permittert, men godt for deg å få hjelp :) for å se det positive i det da! :) fornuftig å bruke tid på de du har rundt deg hjemme . Nå må jeg seriøst finne senga..
jeg hviler :) ikke sant han vil gledelig hjelpe meg :) jeg har funnet sengen, men har hetetokter så må vente til de gir seg ellers våkner jeg bare av masse svette x) gjør det allerede etter jeg har sovnet og masse sikkel. lekkert vettu :p god natt :)

Back
Topp