hørtes deilig ut med trening og solariumImorgen er det trening, solarium og jobb![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hørtes deilig ut med trening og solariumImorgen er det trening, solarium og jobb![]()
Ja, det vet jeg alt omØnsker virkelig at mannen hadde lagd mat innimellom. Kjedelig å gjøre det hveeeer dag![]()
Forståeligble dårlig med skravling idag og :/ jeg er for sliten rett og slett... men i morgen har jeg masse tidså da slipper dere ikke unna meg
![]()
skal snart legge meg så sier god natt nå jeg for brått sovner jeg x) god natt og sov godt alle sammen![]()
Neida jeg suger big timeHehe. Flott at det ikke bare er meg da![]()
Begge gangene hadde jeg mye og kraftige kynnere som gjerne kom regelmessig. Var umulig for meg å vite når det var ekte riermine er jo så forvirrende, da de er samme smerte som 0-4 cm og jeg hadde styrtfødsel så brukte 21 min på 4 cm til hun var utelitt skummelt, men tar det som ett godt tegn at etter ca en time roer de seg også forsvinner de helt innen en halvtime
så halvannen time
28+3 kommer ofte etter kroppen min er sliten. mangel på søvn har jeg merket
Hehe koselig du skravlerble dårlig med skravling idag og :/ jeg er for sliten rett og slett... men i morgen har jeg masse tidså da slipper dere ikke unna meg
skal snart legge meg så sier god natt nå jeg for brått sovner jeg x) god natt og sov godt alle sammen![]()
jeg har det blodtrykket mitt og begynnelsen på forgitfning som demper veldig energien minForståeligIkke blitt så mye skravling på meg heller egentlig. Bare litt. Må legge meg nå jeg og
kanskje vi skravles i mårra
![]()
Kommet meg i senga selvDa er jeg i seng
Venter på at mannen skal bli ferdig i dusjen
Japp! Og nå ble jeg for trøtt til å holde påMye å holde styr på det
er samme her. de kommer med 2-3 min mellom hver varer 1-2 min. etter en time kommer de hvert 5 min så kommer de ikke så ofte, og brått vekk rart det derBegge gangene hadde jeg mye og kraftige kynnere som gjerne kom regelmessig. Var umulig for meg å vite når det var ekte rier
Styrtfødsel høres helt sykt intenst ut!!
Oi, har han blitt permittert? Hva jobbet han med?jeg har det blodtrykket mitt og begynnelsen på forgitfning som demper veldig energien min![]()
sove godtskravles sikkert i morgen, men vil være med mannen min og som dessverre er permintert :/ godt for meg å få hjelp hjemme da
men han skulle heller ha jobbet i stede
Du har det ja! Da er det vel viktig med hvile?jeg har det blodtrykket mitt og begynnelsen på forgitfning som demper veldig energien min![]()
sove godtskravles sikkert i morgen, men vil være med mannen min og som dessverre er permintert :/ godt for meg å få hjelp hjemme da
men han skulle heller ha jobbet i stede
Herlig!Ja, det vet jeg alt omvar alene med de eldste i fem år. Har jo vært lykke etter jeg traff sambo og slapp å gjøre alt selv heletiden
![]()
jepp :/ elektriker i bygg og anleggbransjen så det er ikke noe jobb for han og 9-10 andre før i juni kanskje før :/Oi, har han blitt permittert? Hva jobbet han med?
Spurte jeg i stad hvor langt du var på vei? Mener jeg tenkte jeg skulle spørr e i hvert fall, men husker ikke om du svarteer samme her. de kommer med 2-3 min mellom hver varer 1-2 min. etter en time kommer de hvert 5 min så kommer de ikke så ofte, og brått vekk rart det derjeg sov jeg mellom riene fordi jeg var helt utslitt etter at kroppen hadde gått av og på med kraftig rier i en uke. jeg bare husker jeg trodde jeg skulle dø for hver eneste ri og sa noe sånt som "jeg dør jeg dør" til min kjære mann hver gang det ble alt for ille
![]()
jeg hvilerDu har det ja! Da er det vel viktig med hvile?
Kjedelig å være permittert, men godt for deg å få hjelpfor å se det positive i det da!
fornuftig å bruke tid på de du har rundt deg hjemme . Nå må jeg seriøst finne senga..
Og nå er det påan igjen.. Skjønner ikke helt hva det er med henne i dag.. Kanskje refluksen som plager henne.. Eller kanskje ørene..Klart du måtte det
Haha, helst hver for seg![]()