Skravletråd April

Spurte jeg i stad hvor langt du var på vei? Mener jeg tenkte jeg skulle spørr e i hvert fall, men husker ikke om du svarte :D
jo du spurte og jeg svarte 28+3 :) gikk med nebbing med dattteren min fra uke 24-38 da modningen satt sikkelig inn å laget 2-3 cm åpning, men fødte ikke før uke 39 likevel :p

jepp :/ elektriker i bygg og anleggbransjen så det er ikke noe jobb for han og 9-10 andre før i juni kanskje før :/
så han dropper ferien i år og utsetter den til neste år, men vi kan ikke dra noe langt siden brått dukker det opp jobb og da har han 1-2 dager på å møte opp
Æsj så kjedelig :-(
Håper det dukker opp noe

Begge gangene hadde jeg mye og kraftige kynnere som gjerne kom regelmessig. Var umulig for meg å vite når det var ekte rier :P
Styrtfødsel høres helt sykt intenst ut!!

En styrtfødsel trenger ikke være intenst ;) jeg har fødsel på 25 min bak meg. Hadde helt ok rier (ble veldig raskt veldig sterke da) men gode pauser mellom ;) og babyen kom på noen press.. Ble instruert av jordmor om å ikke presse så mye men heller puste da hun ikke hadde hansker på og dermed ikke kunne støtte underlivet mitt :p hadde kommet på et press om ikke :p

En styrtfødsel trenger ikke være intenst ;) jeg har fødsel på 25 min bak meg. Hadde helt ok rier (ble veldig raskt veldig sterke da) men gode pauser mellom ;) og babyen kom på noen press.. Ble instruert av jordmor om å ikke presse så mye men heller puste da hun ikke hadde hansker på og dermed ikke kunne støtte underlivet mitt :p hadde kommet på et press om ikke :p
Styrtfødsel her også . Rakk ikke å tenke før han var ute

Ja. Har kjørt over fjellet..kos det, men ikke med 2 små. spesielt ikke når den ene hater bil:P
Huff, synes jeg ser det for meg:/
Hvem sv dem liker ikke bil?

Såpass ja! Jeg merka bare veldig stor forskjell på smertene når fødsel nr to varte i 4-5 timer kontra 14 timer med første. Mye mer intens fødsel!

Back
Topp