September 2016 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Skulle ikke du ikke være TGA lenger?
Det er minimjau som måtte trekke seg. Er fortsatt TGA, men vil helst ikke være alene. Å hjelpe folk med tilgang går greit, men har ikke god nok form foreløpig til å sjekke at alle kan beholde den, kjenner det blir for mye.
 
Hei! Åssen får jeg tatt del i det skjulte forumet? :)

Hei! :)
Det står ganske detaljert og greit på 1.siden i denne tråden hva kriteriene er, og om du har alle de, så kan du sende en pm til tilgangsansvarlig (minola) så fikser hun det :)
(Ps: dersom du nettop har fått tilgang men ikke kan se det skjulte forumet øverst her inne med våre bilder, må du logge ut og inn igjen for at det skal dukke opp ;) )
 
Hei! :)
Det står ganske detaljert og greit på 1.siden i denne tråden hva kriteriene er, og om du har alle de, så kan du sende en pm til tilgangsansvarlig (minola) så fikser hun det :)
(Ps: dersom du nettop har fått tilgang men ikke kan se det skjulte forumet øverst her inne med våre bilder, må du logge ut og inn igjen for at det skal dukke opp ;) )

OBS! Jeg er ikke tilgangsansvarlig lengre. Eller iallefall ikke de neste to ukene da jeg er utenlands og usikker på nettilgang.

Kanskje lurt å ta vekk VIP banneret mitt også viss det er det som er tegnet på at jeg er tilgangsansvarlig?
 
Hvem er tilgangsansvarlig nå, og hvordan får jeg sendt melding? Bruker Tapatalk på nettbrett og finner ikke meldingsfunksjonen...
Edit: fant ut av melding, men hvem sender jeg til? Minola?
 
Hvem er tilgangsansvarlig nå, og hvordan får jeg sendt melding? Bruker Tapatalk på nettbrett og finner ikke meldingsfunksjonen...
Edit: fant ut av melding, men hvem sender jeg til? Minola?

frk88 må du sende melding til, det står i det første innlegget i tråden her! ;)
 
frk88 må du sende melding til, det står i det første innlegget i tråden her! ;)

Ok, to poster opp her står det nemlig at det er Minola, og på posten under skriver hun at hun ikke er det lengre. Men da sender jeg til frk88, takk :)
 
Viss dere har spm om tilgang send en privat mld :)
 
Back
Topp