Aldri hørt omVi skal se Eddie the Eagle eller hva den heter![]()
Får google traileren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt omVi skal se Eddie the Eagle eller hva den heter![]()
Så den tilfeldigvis på reklame på tv før den kom på kino i helgen nå og gubben snakket om at han fikk lyst til å se den. Handler visst om en britisk skihopperAldri hørt omhaha å der inså jeg hvor ofte jeg er på kino
![]()
Får google traileren![]()
Jepp! Det trengtes!Oi, fått noen gode timer søvn du da![]()
Veldig deilig ja! Burde være flinkere å legge meg tidlig. Med baby i hus vet man jo aldri hvirdan natta blirGodt med litt søvn ogsp
Samme her. Er lengre enn ørene, men kortere enn skuldreneBle litt kortere enn skuldernemen jeg ville ha det så kort. Håret mitt vokser som ugress
har så tykt hår
![]()
Haha små hår har jeg også. Det står ett bar buketter ut oppe i vikene for å si det sånnsærdeles lite kledlig.
Ja ikke santFor en omtanke han viser!du har oppdratt ham godt!
![]()
Akkurat nå steker jeg kjøttkakerHva blir søndagen brukt til da damer ?![]()
Håper hun ser den og svarerSendte henne en pm i går jeg![]()
Takk for detHøres ut som en kjekk dag for kengubarnet
Håper du snart blir frisk. God bedring
![]()
Den har jeg sett mange gangerHvordan bli dumpet på ti dagerhar en kæll som liker romantiske komedier
![]()
Nope men hpstingenDet burde jo holde
Øret som holdt deg våken?![]()
Kos dere på turGod morgen alle! I dag skal jeg ut å gå lang tur med vogna. Hva skal dere andre?
Skal sjekke den utSå den tilfeldigvis på reklame på tv før den kom på kino i helgen nå og gubben snakket om at han fikk lyst til å se den. Handler visst om en britisk skihopper![]()
Ja det er to stk dit vi skal ;-)Så gøy
Finne skatter?![]()
TakkSå deilig ! Kos dere![]()
Den er så morsomHvordan bli dumpet på ti dagerhar en kæll som liker romantiske komedier
![]()