Skravletråd April

siden N brukte lang tid på å sove idag ble det ikke noe skravling :( men kommer nok på i morgen regner jeg med :D
ingen planer uten om husarbeid og kanskje ut en tur. spørs hvor sur vind det er og hvor mye det regner :)

god natt sove godt <3

siden N brukte lang tid på å sove idag ble det ikke noe skravling :( men kommer nok på i morgen regner jeg med :D
ingen planer uten om husarbeid og kanskje ut en tur. spørs hvor sur vind det er og hvor mye det regner :)

god natt sove godt <3
God natt til deg også

Vært en hektisk dag. Først kakebaking, pynting av lokale og stallen så tilbake til lokalet for å gjøre alt klart. Nå skal jeg fikse litt på klær til alt og alle og gjøre klar flaksene til L. Så er det natta.

De som jeg aktivt strikker på er en kjappstrikka drakt (som er så kjedelig at jeg snart har brukt over 2 mnd på den ) og lille sukkerspinn, men det er lite tid til strikking med totalrenovering av hus :p

Vært en hektisk dag. Først kakebaking, pynting av lokale og stallen så tilbake til lokalet for å gjøre alt klart. Nå skal jeg fikse litt på klær til alt og alle og gjøre klar flaksene til L. Så er det natta.

Dåp? Lykke til og håper natta ikke blir så alt for sen

God natt og sov godt alle sammen :)

Haha, såpass ja! Huff... ja jeg har jo fått viker jeg nå. Med småhår i vikene da. Men likevel. Man føler seg ikke helt fresh da. Men gjorde seg å få ny sveis altså! Hvor kort klippa du?
Ble litt kortere enn skulderne :) men jeg ville ha det så kort. Håret mitt vokser som ugress :o har så tykt hår :o
Haha små hår har jeg også. Det står ett bar buketter ut oppe i vikene for å si det sånn :p særdeles lite kledlig.

Back
Topp