Nope vet ikke heltHvor er det blitt av Lolo egentlig???
Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope vet ikke heltHvor er det blitt av Lolo egentlig???
Noen som vet?
Ja får gjørw detDu får tenke på det over natten da![]()
Håper bare det slutter snartJa selvsagt...![]()
God nattGod natt alle sammen
God natt til deg ogsåsiden N brukte lang tid på å sove idag ble det ikke noe skravlingmen kommer nok på i morgen regner jeg med
ingen planer uten om husarbeid og kanskje ut en tur. spørs hvor sur vind det er og hvor mye det regner
god natt sove godt <3
Er natta for meg nå, får håpe det ikke blir alt for sent for degVært en hektisk dag. Først kakebaking, pynting av lokale og stallen så tilbake til lokalet for å gjøre alt klart. Nå skal jeg fikse litt på klær til alt og alle og gjøre klar flaksene til L. Så er det natta.
De som jeg aktivt strikker på er en kjappstrikka drakt (som er så kjedelig at jeg snart har brukt over 2 mnd på den ) og lille sukkerspinn, men det er lite tid til strikking med totalrenovering av hushva da?
Snart klart for maling nåJobb fint snuppa![]()
Ja, kjenner til det derJaa.. det er forferdeligog synes synd i henne selv om hun nok ikke husker noe
Vært en hektisk dag. Først kakebaking, pynting av lokale og stallen så tilbake til lokalet for å gjøre alt klart. Nå skal jeg fikse litt på klær til alt og alle og gjøre klar flaksene til L. Så er det natta.
Haha, ds er ikke alle gale da ♡He hw jo jeg er det
Må jo detDu står på
Ble litt kortere enn skulderneHaha, såpass ja! Huff... ja jeg har jo fått viker jeg nå. Med småhår i vikene da. Men likevel. Man føler seg ikke helt fresh da. Men gjorde seg å få ny sveis altså! Hvor kort klippa du?
Så braBle 8.5 time i natt ;-)