Huff daIgang med nattskrekk-anfallene igjennummer 2 nå. Er så fælt når hun skriker sånn og roper etter mamma
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daIgang med nattskrekk-anfallene igjennummer 2 nå. Er så fælt når hun skriker sånn og roper etter mamma
![]()
JaDvs. det er på pinnene nå. Nok av prosjekter etterpåmen greit å få ferdig noe først
![]()
ja bare håper at hun sover snartSå bra hun fant Ole lukkøye![]()
Å nei, så kjiptIgang med nattskrekk-anfallene igjennummer 2 nå. Er så fælt når hun skriker sånn og roper etter mamma
![]()
hva daJajeg har 2 jeg også,og noen ufoer
![]()
Jobb fint snuppaNå skal jeg jobbe igjen .
Vi er kanskje detDet er vi nok alle![]()
haha du skriver det på en artig måteIkke kan jeg knyte skoa lengre, ikke kan jeg løfte tungt. Buksa må enten være oppunder armene eller under magen. Trusa vet jeg ikke for den ser jeg i grunnen like lite til som jeg ser til høna.
Men dæven livet er herligt for mannen knyter skoa, løfter tungt, låner vekk klærne sine og sier at både trusa og høna ser fin ut
Haha. Blir godt å få kroppen sin tilbake om noen mnd![]()
Kos deg med jobbNå skal jeg jobbe igjen .
HahaIkke kan jeg knyte skoa lengre, ikke kan jeg løfte tungt. Buksa må enten være oppunder armene eller under magen. Trusa vet jeg ikke for den ser jeg i grunnen like lite til som jeg ser til høna.
Men dæven livet er herligt for mannen knyter skoa, løfter tungt, låner vekk klærne sine og sier at både trusa og høna ser fin ut![]()
Haha. Blir godt å få kroppen sin tilbake om noen mnd![]()
Høres grusomt ut![]()
Jaa.. det er forferdeligDakar lille L ♡
Ingenting er så vondt at det ikke er godt for noehaha du skriver det på en artig måte
Savner ikke gravidkroppen min helt på slutten der nei![]()
Da liker jeg ikke degDet vet du vel![]()
![]()
Jepp. Utover sommerenSkjønner detFår bli senere
![]()
Ja det var detGøy det da![]()
Hehe. Igår var det fart!Ja,jeg irriterer meg på at jeg ikke fikk skravla med i gårhaha
He hw jo jeg er detEr ikke du derfra?
Og Sara?![]()