Skravletråd April

God morgen alle! I dag skal jeg ut å gå lang tur med vogna. Hva skal dere andre?

Utrolig fint vårvær i dag! :D
Må vel ut å nyte finværet etter mini og juniors duppetid:)

God morgen.

Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.

Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....

Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld
God morgen:)
Blir sikkert bedre når baby blir litt større!

Kjenner til det du:P
Tiden flyr altfor fort på kvelden når man "skal bare" hele tiden:P

Jepp. Plutselig var klokka to, og man angrer på at man ikke la seg mye tidligere :p

God morgen vakre damer :-). Nettopp stått opp her og jeg har vært en liten tur gjennom dusjen :-). Nå er det å få på mini litt klær også frokost:-)

God morgen! :D
Dusj og frokost høres ut som en veldig god idé. Trenger begge deler jeg også, kjenner jeg.

God morgen :)

Her har mannen stått opp med barna så jeg skal få sove. Men jeg ble jo selvsagt veldig våken siden han brukte en halvtime med p greie det fra da vesla våknet.. Jaja.. Hvile iallefall er godt det å..

Ut på tur med ungene i dag. Skal bli godt det!

God morgen til deg :)
Tanken var da god alle fall ;) Er godt å hvile selv om det ikke er helt jevngodt med søvn..

Kos dere på tur!

God morgen :) for en kveld og natt. Er sliten jeg nå. Skal jo en del ting i dag å, i dag har jeg bare vært irritert på den ungen altså

God morgen! Uff, høres slitsomt ut.. :/ Får håpe du kan ta det igjen i natt i det minste!

God morgen.

Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.

Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....

Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld

God morgen! Rutiner er kjekt det.. Du får ha lykke til med å innføre noen :)

Og god morgen til resten av dere :D
Er såå godt å sove, skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynner tidligere med det :p

God morgen! :D
Dusj og frokost høres ut som en veldig god idé. Trenger begge deler jeg også, kjenner jeg.

God morgen til deg :)
Tanken var da god alle fall ;) Er godt å hvile selv om det ikke er helt jevngodt med søvn..

Kos dere på tur!

God morgen! Uff, høres slitsomt ut.. :/ Får håpe du kan ta det igjen i natt i det minste!

God morgen! Rutiner er kjekt det.. Du får ha lykke til med å innføre noen :)

Og god morgen til resten av dere :D
Er såå godt å sove, skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynner tidligere med det :p
Var utrolig herlig :-). Nå sover mini og jeg bare nyter roen:-)

God morgen:)

Hva er planene for dagen?
-levere MJ i barnebursdag hos søskenbarnet
-gjøre ferdig alt hos svigermor
-feire MJ
-hjem og legge henne
-male siste strøket på stua
-tømme og rive badet.

Du da?

Var utrolig herlig :-). Nå sover mini og jeg bare nyter roen:-)

Så kjekt! :)
Er veldig godt når de små sover, og stillheten senker seg for en stund over stua.. :p
Få litt tid til å hente seg inn igjen, eller slikt.

Back
Topp