Jeg også mini har vært ute en tur allerede. Senere idag kommer foreldrene mine på kake også stikker jeg og gubben på kino og ut og spiserGod morgen søte du
Hva skal dere idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også mini har vært ute en tur allerede. Senere idag kommer foreldrene mine på kake også stikker jeg og gubben på kino og ut og spiserGod morgen søte du
Hva skal dere idag da?
God morgenGod morgen.
Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.
Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....
Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld
God morgen snuppaGod morgen
Hva er planene for dagen?
Oi, fått noen gode timer søvn du daSkulle jo egentlig skravle i går jeg.. men endte opp med å legge meg 2130 :O og frøkna sov helt til 07!! Vært litt våken i natt da, men likevel![]()
Takk da sitter vi i kirkenDåp? Lykke til og håper natta ikke blir så alt for sen
Kjenner til det du
Tiden flyr altfor fort på kvelden når man "skal bare" hele tiden![]()
God morgen vakre damer. Nettopp stått opp her og jeg har vært en liten tur gjennom dusjen
. Nå er det å få på mini litt klær også frokost
![]()
God morgen![]()
Her har mannen stått opp med barna så jeg skal få sove. Men jeg ble jo selvsagt veldig våken siden han brukte en halvtime med p greie det fra da vesla våknet.. Jaja.. Hvile iallefall er godt det å..
Ut på tur med ungene i dag. Skal bli godt det!
God morgenfor en kveld og natt. Er sliten jeg nå. Skal jo en del ting i dag å, i dag har jeg bare vært irritert på den ungen altså
God morgen.
Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.
Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....
Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld
Res herlig utUtrolig fint vårvær i dag!![]()
Må vel ut å nyte finværet etter mini og juniors duppetid![]()
Var utrolig herligGod morgen!
Dusj og frokost høres ut som en veldig god idé. Trenger begge deler jeg også, kjenner jeg.
God morgen til deg
Tanken var da god alle fallEr godt å hvile selv om det ikke er helt jevngodt med søvn..
Kos dere på tur!
God morgen! Uff, høres slitsomt ut.. :/ Får håpe du kan ta det igjen i natt i det minste!
God morgen! Rutiner er kjekt det.. Du får ha lykke til med å innføre noen
Og god morgen til resten av dere
Er såå godt å sove, skjønner ikke hvorfor jeg ikke begynner tidligere med det![]()
Neida, ikke alleHe he er vi ikke ?![]()
Takk snuppa, jeg skal prøve ♡Men måpasse på deg selv også ❤
-levere MJ i barnebursdag hos søskenbarnetGod morgen
Hva er planene for dagen?
Var utrolig herlig. Nå sover mini og jeg bare nyter roen
![]()
JaDen er fin :-D
Helt santSå kjekt!
Er veldig godt når de små sover, og stillheten senker seg for en stund over stua..
Få litt tid til å hente seg inn igjen, eller slikt.
God morgen alle! I dag skal jeg ut å gå lang tur med vogna. Hva skal dere andre?