Skravletråd April

Det har vel litt med at du er syk også?
Litt, men jeg er mye bedre nå. Og sovne når jeg legger henne gjorde jeg før også, men o påska satt jeg oppe et par timer da, så lå vi til ti på morgenen. Det går jo ikke i hverdagen

God morgen.

Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.

Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....

Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld
Henger ikke helt med jeg heller ;-)

Vært en hektisk dag. Først kakebaking, pynting av lokale og stallen så tilbake til lokalet for å gjøre alt klart. Nå skal jeg fikse litt på klær til alt og alle og gjøre klar flaksene til L. Så er det natta.
Lykke til med den store dagen idag:D

Wow så herlig da:-).
Gubben har bursdag idag så vi skal ut på kino og å spise i kveld:-). Så kommer foreldrene mine på kake litt før vi må dra også passer de mini imens:-)
Jaa stemmer det :) grattis til gubben din :)
Hvilken film skal dere se?

*sukk*
Jeg er ALT for dårlig på å legge meg når jeg skal... tenker at "nå er det kveld", ca ved midnatt.. Men så leser jeg litt på do, tar meg tid til å ordne meg.. og vips var en time gått! Også "skal man baaare..." sjekke bv en kjapp tur.. -.o
Kjenner til det du:P
Tiden flyr altfor fort på kvelden når man "skal bare" hele tiden:P

God morgen :)

Her har mannen stått opp med barna så jeg skal få sove. Men jeg ble jo selvsagt veldig våken siden han brukte en halvtime med p greie det fra da vesla våknet.. Jaja.. Hvile iallefall er godt det å..

Ut på tur med ungene i dag. Skal bli godt det!
God morgen:D
Litt ekstra hvile er jo godt!
Kos dere ute idag:D

Back
Topp