Litt, men jeg er mye bedre nå. Og sovne når jeg legger henne gjorde jeg før også, men o påska satt jeg oppe et par timer da, så lå vi til ti på morgenen. Det går jo ikke i hverdagenDet har vel litt med at du er syk også?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt, men jeg er mye bedre nå. Og sovne når jeg legger henne gjorde jeg før også, men o påska satt jeg oppe et par timer da, så lå vi til ti på morgenen. Det går jo ikke i hverdagenDet har vel litt med at du er syk også?
Joda fikk jo 3 tHelt sant. Sovet godt du da?
Det var ikke mye:-/.Joda fikk jo 3 t![]()
Kengubarnet skal nok hoppe på trampolinen så tror jeg de skulle på badeland.Det skal vi. Planer idag dere da?
Den er fin :-DMorgendis, mellom grå![]()
Jeg er på badet nå, straks senga
Hva har skjedd?God morgenfor en kveld og natt. Er sliten jeg nå. Skal jo en del ting i dag å, i dag har jeg bare vært irritert på den ungen altså
Henger ikke helt med jeg heller ;-)God morgen.
Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.
Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....
Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld
Sendte henne en pm i går jegIkke sett henne på lenge![]()
Vi skal på skogsturHva blir søndagen brukt til da damer ?![]()
Høres ut som en kjekk dag for kengubarnetKengubarnet skal nok hoppe på trampolinen så tror jeg de skulle på badeland.
Jeg blir liggende på sofaen, på tide å bli frisk nå
Lykke til med den store dagen idagVært en hektisk dag. Først kakebaking, pynting av lokale og stallen så tilbake til lokalet for å gjøre alt klart. Nå skal jeg fikse litt på klær til alt og alle og gjøre klar flaksene til L. Så er det natta.
God morgenGod kveld![]()
Jaa stemmer detWow så herlig da.
Gubben har bursdag idag så vi skal ut på kino og å spise i kveld. Så kommer foreldrene mine på kake litt før vi må dra også passer de mini imens
![]()
Hvordan bli dumpet på ti dagerHvilken film så dere?![]()
Kjenner til det du*sukk*
Jeg er ALT for dårlig på å legge meg når jeg skal... tenker at "nå er det kveld", ca ved midnatt.. Men så leser jeg litt på do, tar meg tid til å ordne meg.. og vips var en time gått! Også "skal man baaare..." sjekke bv en kjapp tur.. -.o
Det burde jo holde3 t søvn er vel nok det, er det ikke det..
Vi skal se Eddie the Eagle eller hva den heterJaa stemmer detgrattis til gubben din
![]()
Hvilken film skal dere se?
God morgen søte duGod morgen vakre damer. Nettopp stått opp her og jeg har vært en liten tur gjennom dusjen
. Nå er det å få på mini litt klær også frokost
![]()
God morgenGod morgen![]()
Her har mannen stått opp med barna så jeg skal få sove. Men jeg ble jo selvsagt veldig våken siden han brukte en halvtime med p greie det fra da vesla våknet.. Jaja.. Hvile iallefall er godt det å..
Ut på tur med ungene i dag. Skal bli godt det!
God morgenGod morgenfor en kveld og natt. Er sliten jeg nå. Skal jo en del ting i dag å, i dag har jeg bare vært irritert på den ungen altså