Skravletråd April

Da er jeg ferdig med jobb for i dag, mannen husja meg i seng med beskjed om at jeg skulle stå opp i morgen :p det e han vel fortjent å sove lenge en morgen :)

*sukk*
Jeg er ALT for dårlig på å legge meg når jeg skal... tenker at "nå er det kveld", ca ved midnatt.. Men så leser jeg litt på do, tar meg tid til å ordne meg.. og vips var en time gått! Også "skal man baaare..." sjekke bv en kjapp tur.. -.o

God morgen vakre damer :-). Nettopp stått opp her og jeg har vært en liten tur gjennom dusjen :-). Nå er det å få på mini litt klær også frokost:-)

God morgen vakre damer :-). Nettopp stått opp her og jeg har vært en liten tur gjennom dusjen :-). Nå er det å få på mini litt klær også frokost:-)
God morgen søta :)
Vi våkna nettopp vi også :) hadde ett bleieskift i 5 tiden så sovna J igjen og heeelt til 8 :o det skjer svært sjeldent egentlig!
Planer for dagen?

God morgen :)

Her har mannen stått opp med barna så jeg skal få sove. Men jeg ble jo selvsagt veldig våken siden han brukte en halvtime med p greie det fra da vesla våknet.. Jaja.. Hvile iallefall er godt det å..

Ut på tur med ungene i dag. Skal bli godt det!

God morgen :) for en kveld og natt. Er sliten jeg nå. Skal jo en del ting i dag å, i dag har jeg bare vært irritert på den ungen altså

Hvorfor irritert på henne?
Har ikke noe grunn til det, men vi har sovet lite å hun bare sutrer, og er overalt å River ned ting :P det er jo vanlig, men i Dag var det bare slitsomt. Ene lysestaken vi fikk til bryllupet gikk i gulvet :/

God morgen.

Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.

Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....

Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld

Back
Topp