Skravletråd April

God morgen :)

Her har mannen stått opp med barna så jeg skal få sove. Men jeg ble jo selvsagt veldig våken siden han brukte en halvtime med p greie det fra da vesla våknet.. Jaja.. Hvile iallefall er godt det å..

Ut på tur med ungene i dag. Skal bli godt det!
God morgen :) heldig med sovemorgen da, eller hvilemorgen :p
En halvtime var lenge ja :p

Kos dere på tur idag :)

God morgen.

Jeg får ikke kommet meg med på racet denne mnd jeg.

Når farta tar av her går jeg for å legge babyen.... Også står jeg av og til opp igjen og spiser kveldsmat før jeg legger meg....

Må få bedre rutine på dette, jeg har jo ingen kveld
Det har vel litt med at du er syk også?

Har ikke noe grunn til det, men vi har sovet lite å hun bare sutrer, og er overalt å River ned ting :p det er jo vanlig, men i Dag var det bare slitsomt. Ene lysestaken vi fikk til bryllupet gikk i gulvet :/
Skjønner det rr slitsomt

Ja han er god å ha til flere ting ;) han er også veldig flink til å lufte ut badet når han eller ungene har vært på do slik at jeg slipper å brekke meg, og aksepterer at han midlertidig ikke kan bruke noen av parfymene eller deodorantene han har kjøpt selv :P
De må tåle mye disse mennene også ;)
For en omtanke han viser!:P du har oppdratt ham godt!:cool:

Skulle jo egentlig skravle i går jeg.. men endte opp med å legge meg 2130 :O og frøkna sov helt til 07!! Vært litt våken i natt da, men likevel :)

God morgen søta :)
Vi våkna nettopp vi også :) hadde ett bleieskift i 5 tiden så sovna J igjen og heeelt til 8 :o det skjer svært sjeldent egentlig!
Planer for dagen?
Wow så herlig da:-).
Gubben har bursdag idag så vi skal ut på kino og å spise i kveld:-). Så kommer foreldrene mine på kake litt før vi må dra også passer de mini imens:-)

Back
Topp