Skravletråd April

Nå skal jeg jobbe igjen .

Ikke kan jeg knyte skoa lengre, ikke kan jeg løfte tungt. Buksa må enten være oppunder armene eller under magen. Trusa vet jeg ikke for den ser jeg i grunnen like lite til som jeg ser til høna.
Men dæven livet er herligt for mannen knyter skoa, løfter tungt, låner vekk klærne sine og sier at både trusa og høna ser fin ut :D
Haha. Blir godt å få kroppen sin tilbake om noen mnd ;)

Ikke kan jeg knyte skoa lengre, ikke kan jeg løfte tungt. Buksa må enten være oppunder armene eller under magen. Trusa vet jeg ikke for den ser jeg i grunnen like lite til som jeg ser til høna.
Men dæven livet er herligt for mannen knyter skoa, løfter tungt, låner vekk klærne sine og sier at både trusa og høna ser fin ut :D
haha du skriver det på en artig måte:P
Savner ikke gravidkroppen min helt på slutten der nei:P

Haha:P for en fantastisk mann du har!!:D

Nå skal alt være pakket og klart for avreise i morgen i alle fall...gleder meg ikke:P

haha du skriver det på en artig måte:P
Savner ikke gravidkroppen min helt på slutten der nei:P
Ingenting er så vondt at det ikke er godt for noe ;) er kanskje mange plager med dette, men prøver å nyte godene som følger med ;) :)

Back
Topp