Noen våkne?

Da var man på vei tilbake, ryggen er ikke helt fornøyd men det går da ennå. Gikk bra å kjøre inn til City Syd også. Kjenner det skal bli godt å komme hjem og ta helg og bare kose seg med Jr og juleforberedelser resten av tiden ^^
 
Her går det fort i svingene :p
Ikke mange dagene siden du hadde glattkjøring :p

Tips! Hvis det er glatt ute er det viktig å huske at du må brems forsiktig og unngå å bråbremse!! Ha god avstand til bilene foran deg :) pass på å ikke kjøre for fort!! :)

Husker du at du gruet deg til glattkjøringen og at du ble positivt overrasket over hvor bra det hadde gått??
Jeg er sikker på at det kommer til å gå like bra i dag også <3

Masse lykke til!
Håper på en oppdatering når du er ferdig <3

Da var man ferdig med den kjøretimen,gikk mye bedre enn forventet, :) men nå er jeg jammen sliten, er lenge siden kvart over fem idag. Men syns kjøringa i dag var mye bedre enn landeveiskjøringa jeg hadde igår.:)
 
Da var man ferdig med den kjøretimen,gikk mye bedre enn forventet, :) men nå er jeg jammen sliten, er lenge siden kvart over fem idag. Men syns kjøringa i dag var mye bedre enn landeveiskjøringa jeg hadde igår.:)
blir alltid bedre og bedre;P kos deg i kveld;P
 
husker når jeg begynnte å kjøre så var 60 MAX.... mens nå har jeg ikke noe problem med 140 km...... (gubben deriomot liker det ikke) lol

Hehe sånn er vell de fleste tror jeg. :) men jeg må som regel få "varma" opp litt før jeg kommer skikkelig i gang med en bra kjøring. :)
 
Da var man ferdig med den kjøretimen,gikk mye bedre enn forventet, :) men nå er jeg jammen sliten, er lenge siden kvart over fem idag. Men syns kjøringa i dag var mye bedre enn landeveiskjøringa jeg hadde igår.:)

Så bra å høre det gikk bedre enn du hadde forventet :)
Visste du kom til gjøre det bra ;) :D

Nå er det ikke lenge igjen til du har lappen skal du se :D
 
Har du mange kjøretimer før du skal kjøre opp?

Lenge siden jeg har skrevet noe innpå her men nå gjenstår kun oppkjøringa! Klarte teoriprøva på torsdag på 21 min med 3 feil! Har oppkjøring 8 april! Med mindre kjørelærern mener jeg bør utsette datoen litt pga jeg treng litt mer trening. :) men håper jeg ikke trenger det. :)
 
Lykke til!
 
Nå følte jeg meg gammel når jeg kan
si jeg har hatt lappen i over 15 år..☺️ Var 18 når jeg fikk den da, ikke alle som er det heller da men.
 
Lenge siden jeg har skrevet noe innpå her men nå gjenstår kun oppkjøringa! Klarte teoriprøva på torsdag på 21 min med 3 feil! Har oppkjøring 8 april! Med mindre kjørelærern mener jeg bør utsette datoen litt pga jeg treng litt mer trening. :) men håper jeg ikke trenger det. :)

Jippi! Gratulerer så mye med bestått teoriprøve :D
Krysser fingrene for at kjøreprøven din går like bra <3
Hold oss oppdatert..

Lykke til :D
 
Lenge siden jeg har skrevet noe innpå her men nå gjenstår kun oppkjøringa! Klarte teoriprøva på torsdag på 21 min med 3 feil! Har oppkjøring 8 april! Med mindre kjørelærern mener jeg bør utsette datoen litt pga jeg treng litt mer trening. :) men håper jeg ikke trenger det. :)
Så kult å høre snart er veien helt utrygge :))
 
Jippi! Gratulerer så mye med bestått teoriprøve :D
Krysser fingrene for at kjøreprøven din går like bra <3
Hold oss oppdatert..

Lykke til :D

Tusen takk! ♡ GUUUD jeg gruer meg til imorgen ass! Føles som jeg skal til tannlegen! :p ja jeg håper det går bedre enn jeg selv forventer. :) det skal jeg gjøre! ^^
Tuuusen takk! Kryss fingrene for meg alle søte!♡
 
Back
Topp