Noen våkne?

Lenva

Betatt av forumet
Hei, er det noen våkne her nå? Jeg sitter på bussen på vei til kjøretime og kjeder meg og er ingen våkne å chatte med! Bussen er ikke halvveis engang.. :p
Noen som vil skravle litt? :)
 
Jeg er våken (har vært siden kl 4 :p) men har også en liten en våken, så garanterer ikke skravling på høyt nivå :p
 
Har du mange kjøretimer før du skal kjøre opp?

Hvertfall noen som er våkne da! :p
Jeg sto opp 20 over 5 for å rekke bussen, har igjen tre obligatoriske pluss teoriprøva og oppkjøringa. :)

Skal på glattkjøringsbana i dag, gruer meg litt for er vell ikke helt vanlig at man er på glattkjøring som høygravid! :p

Så skal jeg ha landeveiskjøring på torsdag, og lang/bykjøring på fredag.
 
Det blir spennende da:) Glattkjøring er bare gøy :p

Kjekt med førekortet når man har baby:) Rekker du oppkjøring før fødsel?
 
Det blir spennende da:) Glattkjøring er bare gøy :p

Kjekt med førekortet når man har baby:) Rekker du oppkjøring før fødsel?

Folk sier det skal være gøy men syns det høres skummelt ut jeg! :p

Har en på et og halvt år fra før av å så avhengig av lappen her vi bor borti gokk nå. :) har termin 16jan så håper jeg består og klarer det innen da. :)
 
Folk sier det skal være gøy men syns det høres skummelt ut jeg! :p

Har en på et og halvt år fra før av å så avhengig av lappen her vi bor borti gokk nå. :) har termin 16jan så håper jeg består og klarer det innen da. :)
For håpe du står:) husker hvor kjedelig det er å ikke ha lappen. Bare hatt den i to år. Trengte den ikke før jeg kom tilbake til Norge :)
 
For håpe du står:) husker hvor kjedelig det er å ikke ha lappen. Bare hatt den i to år. Trengte den ikke før jeg kom tilbake til Norge :)

Jeg har egentlig ikke hadd behov for den på en måte selv,eller penger til det. Men nå som Jr går i barnehagen og det er ca 2 mil å kjøre til bhg fra der vi bor og rævva bussmuligheter så brukte jeg engangsstønaden jeg fikk til lappen. :) så håper selv at jeg består på første så jeg kan bli ferdig med detta og kjøre selv når jeg skal noe. :)
 
Bussen er snart fremme og jeg sitter og vrenger øya for å ikke sovne. Varmt er det ettersom det er mange på bussen, sulten som en ulv ettersom jeh ikke har spist for dt var fortidlig på morran, bussetene tar kverken av ryggen min og jeg begynner å bli småuggen i magen nå, kasta opp like etter jeg sovna i gårkveld å..

Detta ble litt klagekommentar! :p
 
God morgen! Jeg hadde ikke noe valg, den måtte jeg ta når jeg var 18 :p veldig glad for det i dag. Glattkjøring er bare gøy ;-) godt å ha lappen med små, håper du rekker å kjøre opp før babyen kommer :)
 
Jo og så var bussen så full at det satt ei ved siden av meg med parfyme på, ikke min smak men fy å kvalmende den var. :p hurra for gravidnese! :p
 
Jo og så var bussen så full at det satt ei ved siden av meg med parfyme på, ikke min smak men fy å kvalmende den var. :p hurra for gravidnese! :p
Ja gravidnesa kjenner jeg til og! Utrolig irriterende :p sitter i store forelesningssaler og alle rundt meg har kaffe :p Jeg må tygge på tyggis hele dagen for å dempe lukta. Og mannen må spise noe etter at han har røyka. "Heldigvis" gått over til snus :p
 
Jo og så var bussen så full at det satt ei ved siden av meg med parfyme på, ikke min smak men fy å kvalmende den var. :p hurra for gravidnese! :p

Huff! Har flere ganger sittet sånn på forelesning og trodd jeg skulle dø av parfymen til hun foran. Hvorfor dæsje på såå mye? :p
 
Hvertfall noen som er våkne da! :p
Jeg sto opp 20 over 5 for å rekke bussen, har igjen tre obligatoriske pluss teoriprøva og oppkjøringa. :)

Skal på glattkjøringsbana i dag, gruer meg litt for er vell ikke helt vanlig at man er på glattkjøring som høygravid! :p

Så skal jeg ha landeveiskjøring på torsdag, og lang/bykjøring på fredag.

Jeg var på glattkjøring som nesten høygravid. 5dager siden og nå er det 39 igjen til termindato. Gikk helt fint :D var litt skeptisk og redd, men var ikke så mye bråstopp som jeg trodde, var mer svinge metoder og hvordan du bremser mens du svinger :) Lykketil med lappen! Har langkjøring tirsdag og torsdag, gleder meg ikke med tanke på noen føtter som ofte stikker i ribbebeina og et hode som virkelig presser :p
 
Huff! Har flere ganger sittet sånn på forelesning og trodd jeg skulle dø av parfymen til hun foran. Hvorfor dæsje på såå mye? :p
Det var ikke mye,men bare ikke min smak og nesa mi er mer følsom nå enn den normalt er så det var bare fælt lell. Men jeg er generelt ikke glad i andre sin parfyme uansett gravid eller ikke:p
 
Jeg var på glattkjøring som nesten høygravid. 5dager siden og nå er det 39 igjen til termindato. Gikk helt fint :D var litt skeptisk og redd, men var ikke så mye bråstopp som jeg trodde, var mer svinge metoder og hvordan du bremser mens du svinger :) Lykketil med lappen! Har langkjøring tirsdag og torsdag, gleder meg ikke med tanke på noen føtter som ofte stikker i ribbebeina og et hode som virkelig presser :p

Jeg sliter også med de ribbeina og en rygg som blir grisevond etter en lengre biltur så gleder meg ikke akkurat men det får gå. Er kun de tre tingene her igjen så er jeg ferdig.:)
 
Back
Topp