Lenva
Flørter med forumet
Tusen takk for det, kommer nok tilbakemeldinger om hvordan det har gått når jeg er ferdig.Masse lykke til med glattkjøringen idag <3
Håper det går bra!!
Tusen takk for det, kommer nok tilbakemeldinger om hvordan det har gått når jeg er ferdig.Masse lykke til med glattkjøringen idag <3
Håper det går bra!!
Folk sier det skal være gøy men syns det høres skummelt ut jeg!![]()
Har en på et og halvt år fra før av å så avhengig av lappen her vi bor borti gokk nå.har termin 16jan så håper jeg består og klarer det innen da.
![]()
bedre for pent enn annet;P uansett komer seg etter at man blir vant til å styre bilen;PDriv å kjøre litt så pause, så kjøre,så pause, vi er to som bytter påtror nesten jeg kjører litt for pent!
![]()
Jeg sliter også med de ribbeina og en rygg som blir grisevond etter en lengre biltur så gleder meg ikke akkurat men det får gå. Er kun de tre tingene her igjen så er jeg ferdig.![]()
Da var man ferdig med glattkjøringa. ^^ gikk mye bedre enn forventaså nå er det bare litt veiledningsteori osv og en liten kjøretur så er man ferdig for i dag
og da er det bare landeveiskjøring og lang/bykjøring igjen
![]()
Nå er du et skritt nærmere lappen!! <3 Snart har du den skal du se![]()
Jepp, gruer meg litt til å prøve meg på teorien da jeg ikke er særlig teoretisk av meg.![]()
Nå var senga virkelig god å finna etter en laaaang dag. ^^ lenge siden kvart over fem i dag..dere får ha en god natt alle! Det skal ihvertfall jeg ha!
![]()
Jada.... :-(Noen våkne i dag å?![]()
Noen våkne i dag å?![]()
Tidlig oppe du er i dag?
Har kjøretime igjen i dag, skal ha langkjøring + bykjøring. Gruer meg som en gris, er så glatt ute og ribbeina er vonde..
Jeg sovna på bussen istad så litt treigt svar![]()
Her går det fort i svingene
Ikke mange dagene siden du hadde glattkjøring
Tips! Hvis det er glatt ute er det viktig å huske at du må brems forsiktig og unngå å bråbremse!! Ha god avstand til bilene foran degpass på å ikke kjøre for fort!!
Husker du at du gruet deg til glattkjøringen og at du ble positivt overrasket over hvor bra det hadde gått??
Jeg er sikker på at det kommer til å gå like bra i dag også <3
Masse lykke til!
Håper på en oppdatering når du er ferdig <3
Siste obligatoriske kjøringa.men veiene er glattere enn det var på glattkjøringsbana!
men vi er to til å bytte på heldigvis.
men å kjøre til trondheim på føret her rett før jul er ioverkant mye for to nybegynnere uansett. Sikkert mye trafikk der i dag.
Men kommer nok oppdateringer underveis å<3
Stemmer det! Under langkjøring pleier man å være to!!Hadde helt glemt det jeg!
Dette går kjempe bra! Læreren ville ikke gitt deg/dere noen utfordringer han trodde dere ikke ville klare!!
Jeg heier på deg![]()