Ja. Er smaken som tellerEr godt det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Er smaken som tellerEr godt det![]()
Det er sant. Og da er favoritten StaropramenJa. Er smaken som teller![]()
Akkurat nå, ammer.Tittei!
Hva gjør folk i kveld?![]()
Har akkurat satt meg ned etter å ha spist risgrøt.Tittei!
Må da detViktig å følge med![]()
Jo men det er kun 3je hver helg så det er ikke nok for å få lån til hus/leilighetJobber han ikke som dørvakt?
Send den til BergenHaha. jeg trenger den ikke altså![]()
Dr vel ingen som har det![]()
Kan ikke ha vært store ungen det da
Er det lov da?
Ååh, det er jo nesten romantiskHaha. Jepper mye jeg liker nå jeg ikke likte før jeg traff han. Han får meg til å prøve nye ting så
![]()
Da er det vel ikke så lurtI kveld hadde det vært godt med øl. Men ammer..
Hender jeg tar meg et glass vin eller en liten bailys selv om jeg ammerI kveld hadde det vært godt med øl. Men ammer..
Tittei!
HalloTittei!
Akkurat nå, ammer.
Mannen ordner pizza til "pizza og film på lørdagskvelden" med ungene så det er planen for etterpå
Har akkurat satt meg ned etter å ha spist risgrøt.
Nå står barneTV for tur
Nei så langt har jeg ikke kommet ennåÅ, ja det var det! Kjempefin premie og såå gøy å vinne da! Har du vært inne å sett hva du kan bestille?
Inne i en periode nå der hun sover veldig urolig. Småvåkner mye i løpet av natta.Ungen våken midt på natta lenge der og?
Skummelt at folk tar sjansenTror grensa er 9 kg.. Så ulovlig..
Ser den. Har mye av det sammeInne i en periode nå der hun sover veldig urolig. Småvåkner mye i løpet av natta.
Den må jeg prøve! Må man på polet?Det er sant. Og da er favoritten Staropramennamnam