Ooh, heldige duJeg forbereder meg på ei overtrøtt frøken som ikke vil sove :/ og snart kommer kællen hjem med burgerking-mat![]()
Krysser fingre for at leggingen går fint allikevel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooh, heldige duJeg forbereder meg på ei overtrøtt frøken som ikke vil sove :/ og snart kommer kællen hjem med burgerking-mat![]()
Å, ja det var det! Kjempefin premie og såå gøy å vinne da! Har du vært inne å sett hva du kan bestille?Nei jeg vant gavekort fra gullkorn design. Haha så satt jeg å klaget til gubben tidligere "vinner aldri noe jeg" men jaggu så vant jeg denne gangen gitt![]()
Haha, ja! Det vil jeg ikke!Ha ha pass deg så ikke du blir kastet ut
Siste uka i aprilNår drar dere?
Strikking, men du som leser akt har vel fått med deg det alleredeHaha, veldig spent på hva du prater om![]()
Herlig utfordringHar trilla tur, ganger to siden bikkja vekket babyen rett før vi kom hjem. (bråstopp så vogna rykket til = våken baby viste det seg)
Bonus, min bror har utfordret meg i endomondo til å gå ti mil i april.
Jeg leder i det minste
Hvor skal dere?Siste uka i april
Sovna i fanget mitt nå. Lar ho sove, det trenger ho nå.Ooh, heldige dukos dere!!
Krysser fingre for at leggingen går fint allikevel![]()
Jepp, vet det nåStrikking, men du som leser akt har vel fått med deg det allerede
Så bra hun sovnetSovna i fanget mitt nå. Lar ho sove, det trenger ho nå.
Kos deg med godteri og sofa i kveldmen tipper vi kommer til å se deg her også
![]()
Ser den. Bedre å bytte ut når dere får et sted dere kommer til å bo lengeDet vår også er for denne leiligheten ihvertfall. Men nå tenker vi å flytte så gidder ikke se etter noe nytt helt enda
Haha. jeg trenger den ikke altsåEeh....ellers takkgår helt fint uten!
Det var detHørtes knallgøy ut da![]()
Haha. JeppHar han klart å omvende deg?
Godt gjort![]()
Ja tenker å kjøpe ny når vi enten får bygget eller kjøpt oss eget. Først må gubben få seg jobbSer den. Bedre å bytte ut når dere får et sted dere kommer til å bo lenge![]()
Sammr. Men ikke pga amming. Men lavkarbo ;pI kveld hadde det vært godt med øl. Men ammer..
Jobber han ikke som dørvakt?Ja tenker å kjøpe ny når vi enten får bygget eller kjøpt oss eget. Først må gubben få seg jobb![]()
Er godt detHehe. Alkoholfri funker og![]()