Snill han er daTrøtt, men mannen må ut å kjøpe chipshan er litt treg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snill han er daTrøtt, men mannen må ut å kjøpe chipshan er litt treg
![]()
Oi, det var nære påHaha skulle til å kaste loddet da gubben bare "men herregud kvinne, du vant jo"
Våken mamma ja![]()
Hoho god powernapHerregud chips på høykant ned over halve posen borte hihiprates i kveld for nå skal denne frøkna blunde litt
snakkes i kveld
![]()
Vi har vært på senter med mange kjentfolk og familie idag. Og frøkna i strålende humør, så vi har kooosa ossTakk det samme
Gjøre dere noe spennende i dag?
Viktig å følge medMåtte se hvordan dere lå an mot neste mål![]()
Ikke verst 2.april?!Wooow. ...
4359 innlegg![]()
![]()
Håper nå ihvertfall detSatse på at det roer seg etterhvert![]()
Blir ikke så mye på meg hellerSer det blir lite skravling på meg i dag om jeg skal få gjort noe fornuftig![]()
Hørtes jo fantastisk utElsker britisk språk noen dagen, de har tidvis å "luksus" måter å si ting på.
Leste bruksanvisningen på en boks "Luxury hot chocolate"
"Spoon 3 heaped tespoons into a mug or cup, mabye a couple more if you're feeling decadent...."
Hehe. Alkoholfri funker ogHørtes ikke helt feil utfår vel vente til neste sommer er, og ta meg en Staropramen alkoholfri i år som i fjor
![]()
Uff da?!Har ei frøken som nekter å
Sove i dag.. Det er ikke likt ho
Gubben kan det vel ikke være så farlig medBlir ikke så mye på meg heller
Gutta krever oppmerksomhet, og jaggu gjør gubben det også![]()
Sov godtDer kom chipsenspise litt så sove en time
N sovnet så da drar mannen på butikken. Må skrive handleliste da
![]()
Eeh....ellers takkOj. Kan sende snøen nedover altså![]()
Hørtes knallgøy ut daBle aldri trilling da det ble kaffe på senteret med mange kjentfolk i timesvis![]()
Ungen våken midt på natta lenge der og?Bedre enn forrige natta, men en del våken nå også. Satser på at det bare er en periode nå![]()
Har han klart å omvende deg?Gjorde heller ikke jeg før jeg traff gubben![]()
Han klager fort om jeg blir totalt fraværendeGubben kan det vel ikke være så farlig medplaner for kvelden ?
Jeg forbereder meg på ei overtrøtt frøken som ikke vil sove :/ og snart kommer kællen hjem med burgerking-matHan klager fort om jeg blir totalt fraværende
I kveld skal jeg sitte i sofa og spise godteri
Du da?
Trodde et øyeblikk det var en nyhetssak fra i går, men neida, skrevet i dag. At det er muligFolk nå til dags
Politiet fikk melding om vinglete kjøring, rykket ut og fant en strikkende person bak rattet..
Nesten sp jeg tror det er 1. April i dag