Deilig med helg![]()
Helg er fantastisk!!! Pga permisjon og sykemeldinger har jeg ikke hatt skikkelig helgefølelse på kjempe lenge! Før nå da.. Skal nytes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deilig med helg![]()
Det skjønner jeg godtHelg er fantastisk!!! Pga permisjon og sykemeldinger har jeg ikke hatt skikkelig helgefølelse på kjempe lenge! Før nå da.. Skal nytes
Ble bare 5 minutter søvn :/Så koselighva skal dere spise?
Tusen takk
Har du fått deg noe søvn?
Så sporty du erThumbs up!! Send over litt sporty støv denne vegen også
![]()
Hvor er bilen? :O
Håper alt gikk bra hos tannlegen![]()
Taco hos oss![]()
Tacofredaaag![]()
Blir taco her og i dag!Vi skal ha pizza
Oooj. Superbillig25 par sokker til snuppa, 3 par 12-24 mnd, 5 par 6-12 mnd og 17 par 0-6 mnd til lillebror + noen sokker til ei venninne, 3 strømpebukser 74/80 til lillebror, 2 strømpebukser 68/74 og 3 62/68, 1 pysj 98, 92 og 86 til lillebror, 2 pysjer 92 til snuppa, 2 uv drakter 62/68 til lillebror, 2 ull bukser str 62 og en 56 til lillebror, 6 ull luer 50/56 og bomull lue str 43/45 (2) og 47/49 til lillebror. Alt sammen for 200 kronergikk litt amok ja xD
Ble litt kjedeligHøres ut som en god plan![]()
Håper dere får en fin helgDa er jeg og ungene hjemme.
Helg nå![]()
Må vel detMå jo bidra litt da![]()
Ja. Var ganske heftig. Den løsna i det øyeblikket de fikk henta henne ut også. Heldigvis uvanlig sånt skjerOi! Godt at det gikk bra da! Var sikkert skikkelig skummelt![]()
Hva slags frozzenpizza da?Alene med ungene i kveld så tenker der blir en frossenpizza.. Yeeey liksom
Du altsåBle litt kjedelig
Skulle bare mangleMå vel det
Ja pizza er godt detBlir taco her og i dag!
Pizza er jo kjempegodt!![]()
Taco er aldri feilBlir taco her og i dag!![]()
Pizza er jo kjempegodt!![]()
Ja, var det :/Usj det er skummelt
He he er jo det når gutta r på turn..Du altså![]()
Hva ble det til middag?Måtte lage litt middag til snuppaskulle ha rydda men...leder ihvertfall over mannen på fitbit etter å ha gått tur da
hehe
Tror det går som en lek jeg2000 spørs vel om vi klarer
Skjønner jeg godtJa, var det :/
JaaÅåå.. Så gøy at hun har lært seg å ståHåper døgnrytmen hennes endrer seg snart og at hun sover bedre om nettene fremover
Stor styrkeklem![]()