Skravletråd April

Søte du!!!❤️
Hvordan begrense seg til 4 liksom....:rolleyes:
Er ikke bare bare det :o så tenkte at disse to damene som regjerer på topp 100 hele tiden bør bli nominert ;) de gjør hjemmeværende hverdagen litt mindre kjedelig ;)

Håper han blir fornøyd :) her er det ganske varmt egentlig.
Håper vinden gir seg da :)

Nå er jeg back home. Vurderer å støvsuge mens lille J sover ute i vogna.
Blir han nok, ønsket seg ihvertfall det:-). Greit å være litt effektiv mens de små sover :-)

Han får hansker av mini og gavekort på gmax av meg:-). Han er så utrolig vanskelig å handle gaver til at lettere å gi gavekort så han kan kjøpe det han vil/trenger:-)
Høres ut som en fin gave :) har han bursdag ?

Ut å spise med jobben i dag :)
Så koselig❤️ hva skal dere spise?
Gratulerer med bryllupsdagen♡
Tusen takk❤️
Sove:p om frøkna vil. Enn du?
Har du fått deg noe søvn?
Hurra for sola:D
Vurderer en løpetur!
Så sporty du er :D Thumbs up!! Send over litt sporty støv denne vegen også :D
Ble litt paff da jeg gikk ut for å hente bilstolen og bila var borte :rolleyes:
Hvor er bilen? :O
Til tannlegen med kb og husarbeid
Håper alt gikk bra hos tannlegen :)

Uff. Høres skummelt ut! :o hvordan merka du det? Om det er greit at jeg spør.
Spør i vei :)
Jeg våkna opp midt på natta med skikkelige magesmerter. En type jeg ikke kjente igjen. Så jeg ringte føden for å få de til å avgjøre om det kunne være noe jeg burde sjekke. Jeg hadde liksom smerter - med smertetopper. Og så likevel store smerter utenom.

Viste seg at jeg hadde rier. Men med smerter utenfor riene og. Dermed morkakeløsning

25 par sokker til snuppa, 3 par 12-24 mnd, 5 par 6-12 mnd og 17 par 0-6 mnd til lillebror + noen sokker til ei venninne, 3 strømpebukser 74/80 til lillebror, 2 strømpebukser 68/74 og 3 62/68, 1 pysj 98, 92 og 86 til lillebror, 2 pysjer 92 til snuppa, 2 uv drakter 62/68 til lillebror, 2 ull bukser str 62 og en 56 til lillebror, 6 ull luer 50/56 og bomull lue str 43/45 (2) og 47/49 til lillebror. Alt sammen for 200 kroner :) gikk litt amok ja xD

Det er en herlig tid:D
Hvor langt er du på vei?

Jeg er ikke mer enn 12 + 1 enda...så håper tiden flyger..er jo forskjellig når en kjenner noe da.. Vet ikke helt om beregningen fra legen er riktig heller, siden jeg gikk på p-piller og det like gjerne kunne ha vært en festeblødning og ikke mensen.. men skal bestille tidlig ultralyd nå til neste uke...gleder meg.. så håper jeg de kan si noe mer om det

Så koselig❤️ hva skal dere spise?

Tusen takk❤️

Har du fått deg noe søvn?

Så sporty du er :D Thumbs up!! Send over litt sporty støv denne vegen også :D

Hvor er bilen? :O

Håper alt gikk bra hos tannlegen :)
Mannen hadde tatt den til jobb i dag:p

Back
Topp