Vi skal ha fredagsmiddagHva skal dere ha til middag i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal ha fredagsmiddagHva skal dere ha til middag i dag?
Når kom du deg i seng da?Jeg er oppe enda![]()
Men jeg må løsrive meg nå, og ta opp brød, og finne klær til ungene til i morgen ;-)
Så legge meg ;-)
Æsj så kjipt daTidenes sureste bring folk på døra her.. glemte humøret sitt hjemme tror jeg... åååå
Taco eller grandis?Vi skal ha fredagsmiddag![]()
Ut å spise med jobben i dagHva skal dere ha til middag i dag?
Så hyggelig. Kos dere masseUt å spise med jobben i dag![]()
Ja, vet hun skulle nå. Trodde dere skulle noe samtidig . Da får du en ekstra lang sommer daJeg skulle ikke før til høsten. Musemor skulle neste uke
Gratulerer med bryllupsdagen♡I dag er bryllupsdagen vår <3 lenge leve kjærligheten! Yey![]()
Som vanlig med andre ordHer var det full fart allerede![]()
Virker nesten litt unødig å levere da. Gjorde du det?Lurer på om jeg gidder å levere kb på skolen før tannlegetimen.. Får vært der 50 min før han må hentes igjen
SoveGod morgen alle sammen
Hva er planene?
God start det30 innlegg , bra start på morningen det![]()
Åh, trodde det var du som skulle til tannlege, jegFå kb til tannlegen så på skolen
Å gjøre husarbeud
Ja, dårlig start på dagen for min del.. håper de blir i bedre humør utover dagen.Det er så kjipt:-/
HeeiGod morgengodt i gang med 0 skravle allerede ser jeg.
Hvordan går det med alle? Leeenge siden jeg har vært her![]()
Ha en god dag duDa har jeg satt på te, kledd på meg og snuppa og hengt opp klærSå er det straks av gårde til bhg og legen!
Ha en spennende 1 April![]()
Skal prøve!God morgen!
Utfordring: klarer vi 1200 innlegg i denne tråden i dag?
Ja.. kjedelig med sånne starter på dagen. Egentlig så kunne jeg ha svart han sulten og gravid som jeg er;men tok meg sammenÆsj så kjipt da
8 måneder allerede!?Koselig å titte innom igjen og
Alt bra herdagene flyr avgårde med ei aktiv tulle på 8 mnd. Ser for meg at dette svangerskapet går litt raskere enn forrige
Rotet til stua i går, da jeg sydde babynest for kusina mi da, så i dag blir det rengjøring![]()
Og HELG❤❤❤Kom akkurat på at Det er FREDAG![]()