God morgen søte du![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen søte du![]()
Noen tar det litt for langt og skjønner ikke alvoret. Tok ei jeg kjenner i fjor og hun svarte det er jo bare gøy da. Ikke akkurat ansvarsfullDet er ikke noe morro. Sett det har godt mange kampanjer om å ikke spøke om dette.
Så å si enig. Men det mye de ikke behøver å spøke med eks sykdom. Graviditet og handikappede
OhDa får du sikkert sovet litt du også.
Jeg må ut å finne en presang til gubben som har bursdag på søndag. Ellers er det kontroll hos jordmor 13.30![]()
Endelig heeeeelg!Kom akkurat på at Det er FREDAG![]()
Lykke til hos tannlegenLot kb sove jeg , så drar vi rett til tannlegen
Synes også det er vanskelig å kjøpe til gubben men han ønsker seg noen hansker så vurderer å kjøpe det ihvertfallOhbursdag er moro, har du sett deg ut noe du skal kjøpe?
Selv syns jeg det er drit vannskelig å handle til gubben, eller menn generelt![]()
Er veldig enig med deg! Syns ikke man skal spøke om graviditeter!!
Stakkars mannen din! 18 timers arbeidsdag høres utrolig tøft ut! Han må være utslitt.. Du får prøve tenke på det positive!! Han vil få godt overtidsbetalt![]()
Håper du har fått sove godt i natt <3
Gratulerer med bryllupsdagenI dag er bryllupsdagen vår <3 lenge leve kjærligheten! Yey![]()
Han jobbet enda lenger :O fri idag, og permittert fra mandag. Så tenkte vi skulle få til en liten ferie, men vet ikke helt hva endaDet var mye!håper han har litt fri framover..
Satser på at vi klarer dagens utfordring daDet var bra![]()
Oi oi, må bare stå på skjønner jegNy regel i topp 100 gjeldene fra i dag: for å vinne noen av premiene MÅ dere skrive til sammen 15 000 innlegg over hele forumet hver dag. Om dere ikke klarer det en dag forsvinner en og en premie..
Jepp.Oi oi, må bare stå på skjønner jeg![]()
En mnd nærmere sommerenHurra for ny mnd
Må vel sette igang selvGodt noen er igang med å lage tråder ;-)
Laget nettopp en selv ;-)
Har det bra. Enn du?Titter innom bare for å se om alle har det bra.
Idag tror jeg ikke på noenting rett og slettMå bare få et innlegg her så jeg har denne på abonnerte.
Jeg er så lettlurt at jeg går sikkert fem på et eller annet
God natt og sov godtGår rett å slett å legger meg igjenknall trøtt
Så effektiv du ertatt oppvasken ammet gått tur med hunden drikket en kopp te, kjenner at jeg begynner bli trøtt, men skal se om jeg for noe liv i gubben som egentlig skulle ha vært våken for 30 min da han skal på jobb, og jeg må ha mat jeg sulter i hjel, finner bare ikke på noe sånn med en gang!
Mnd det er vi også nåEn mnd nærmere sommeren