Ikke dumt detHmm kanskje vi også skaø ha det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke dumt detHmm kanskje vi også skaø ha det
Det har jeg også gjort nåFått satt i laderen nå![]()
Er det rotete ?Får gå å rydde gjerdet
Er jo bare fakta detSå søt du er![]()
Allerede over 50 #% nå.Det har jeg også gjort nå
Jupp gikk greit detSå koselighva skal dere spise?
Tusen takk
Har du fått deg noe søvn?
Så sporty du erThumbs up!! Send over litt sporty støv denne vegen også
Hvor er bilen? :O
Håper alt gikk bra hos tannlegen![]()
Så koselig å høreEr ikke bare bare detså tenkte at disse to damene som regjerer på topp 100 hele tiden bør bli nominert
de gjør hjemmeværende hverdagen litt mindre kjedelig
![]()
Ååå.. Så gøy at hun har lært seg å ståNei. Men hun har lært seg å stå. Og plutselig funnet ut at 3 på natta er våkentid. Så er hun våken 1-3 timer hver natt og styrer. Og roper og blir illsint om vi ikke kommer med en gang hun reiser seg
Hvor har du handlet?25 par sokker til snuppa, 3 par 12-24 mnd, 5 par 6-12 mnd og 17 par 0-6 mnd til lillebror + noen sokker til ei venninne, 3 strømpebukser 74/80 til lillebror, 2 strømpebukser 68/74 og 3 62/68, 1 pysj 98, 92 og 86 til lillebror, 2 pysjer 92 til snuppa, 2 uv drakter 62/68 til lillebror, 2 ull bukser str 62 og en 56 til lillebror, 6 ull luer 50/56 og bomull lue str 43/45 (2) og 47/49 til lillebror. Alt sammen for 200 kronergikk litt amok ja xD
Så braJupp gikk greit det![]()
Sporty støv er herved sendtSå koselighva skal dere spise?
Tusen takk
Har du fått deg noe søvn?
Så sporty du erThumbs up!! Send over litt sporty støv denne vegen også
![]()
Hvor er bilen? :O
Håper alt gikk bra hos tannlegen![]()
Koselig dilemma ♡Må på do men mini ligger sovende på brystet mitt
Er i grunn ikke detIkke dumt det![]()
Gurimalla, det var mye!!25 par sokker til snuppa, 3 par 12-24 mnd, 5 par 6-12 mnd og 17 par 0-6 mnd til lillebror + noen sokker til ei venninne, 3 strømpebukser 74/80 til lillebror, 2 strømpebukser 68/74 og 3 62/68, 1 pysj 98, 92 og 86 til lillebror, 2 pysjer 92 til snuppa, 2 uv drakter 62/68 til lillebror, 2 ull bukser str 62 og en 56 til lillebror, 6 ull luer 50/56 og bomull lue str 43/45 (2) og 47/49 til lillebror. Alt sammen for 200 kronergikk litt amok ja xD
Lå over halve gårdsplassenEr det rotete ?
Bare 17 her. Akkurat satt innAllerede over 50 #% nå.
Hihi! Tusen takkSporty støv er herved sendt![]()
Blir spennende å høre daJeg er ikke mer enn 12 + 1 enda...så håper tiden flyger..er jo forskjellig når en kjenner noe da.. Vet ikke helt om beregningen fra legen er riktig heller, siden jeg gikk på p-piller og det like gjerne kunne ha vært en festeblødning og ikke mensen.. men skal bestille tidlig ultralyd nå til neste uke...gleder meg.. så håper jeg de kan si noe mer om det
JeppVeldigOgså føler man seg sååå dum etter på...
![]()