Ja, jeg er vanligvis ikke langt unnaMen da er du med en annen dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er vanligvis ikke langt unnaMen da er du med en annen dag
Hmmm...Hjalp ikke på min i går...
Sjokolade hjelper på humøret i alle fall.Tror dere sjokolade hjelper mor sår hals?
Høres ikke dumt utHmmm...
Kanskje varm sjokolade gjør, med litt chili og kanel![]()
Det gjør detSjokolade hjelper på humøret i alle fall.
Tror det trengs....Lykke til![]()
Hva strikker du nå da?Nytt strikkeprosjekt på gang![]()
Da må jeg bare finne energien til å lage det...Høres ikke dumt ut
Du får prøveHmmm...
Kanskje varm sjokolade gjør, med litt chili og kanel![]()
Får se hva jeg og min såre hals finner energi til når alle ungene sover.... Trolig sover jeg også da....Da må jeg bare finne energien til å lage det...
Vi spiser brødskive på papptallerkenLeeengehvordan gjør dere det i mellomtiden? Oppvask, matlaging og sånt?
De hadde fått beskjed og vel så det,det fikk damen på butikken iste ogsåHa ha viktig å si fra
Huff daVondt i hals og ører
Her ble det pepsi maxJaa.. og så jobb idag også kjenner energien begynner å dale. Bøtter innpå med kaffe på jobb
![]()
Tror jeg også! Mannen mente det var bra jeg endelig fikk hvile litt.Så flott dadet trengte du nok!
Er gangke trøtt jeg også, men dersom jeg sover litt nå vil jeg få problemer til natten.Får se hva jeg og min såre hals finner energi til når alle ungene sover.... Trolig sover jeg også da....
Jeg hsr så lyst på et glass zero med isbiter, det skal jeg unne meg etter tuppa er lagtHer ble det pepsi max![]()
Har et glass zero, og en kopp te foran megJeg hsr så lyst på et glass zero med isbiter, det skal jeg unne meg etter tuppa er lagt![]()
Takk for det søta ❤Huff dagod bedring snuppa
Skal på pomp de lux partyHva er planene for kvelden?