Å de parkdressene er fineFår se hva de har først men trenger ny parkdress til mini da den han har begynner å bli litt liten. Går akkurat i str nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å de parkdressene er fineFår se hva de har først men trenger ny parkdress til mini da den han har begynner å bli litt liten. Går akkurat i str nå
Den hae vi aldri hatt faktiskVeldig lett å tenke slik når man har barn i "bæsj, promp og tiss"-alderen![]()
Hun skulle vel ha vært tilbake til kl 19Får kjøre hjem til hene og finne ut av det her
Normal temp på 36,3 (basaltemp. Man har da noen år med temping bak seg)Samme som meg, har også 37,7, slapp, ør og fryktelig vond hals
Så heldige dere har vært daDen hae vi aldri hatt faktisk
Har også lav normal temp og føler meg elendig...Normal temp på 36,3 (basaltemp. Man har da noen år med temping bak seg)
Da føles over 37,5 som feber. Jeg er varm, så kald, så begge deler. Tett i nesen, sår i halsen, hoster. Ja, rett og slett forkjøla
Tror ikke de legger seg så tidligHun skulle vel ha vært tilbake til kl 19
Driver sikkert bare på med legging av barna
Vi er mangr tydeligvisNormal temp på 36,3 (basaltemp. Man har da noen år med temping bak seg)
Da føles over 37,5 som feber. Jeg er varm, så kald, så begge deler. Tett i nesen, sår i halsen, hoster. Ja, rett og slett forkjøla
Der var du ja, like før jeg dro hjem til deg nåHvilke tall ble det?
Er det blitt mer nå?Blir vel liv igjen senere
Sorry, treningen strakk ut veldig...Der var du ja, like før jeg dro hjem til deg nå
Tror det ble 3
Dette er innlegg 16.171 dersom ingen andre har klart å skrive mens jeg har svartHvilke tall ble det?
Litt mer liv nå jaEr det blitt mer nå?
Du er tilgitt for denne gangSorry, treningen strakk ut veldig...
Hørtes ut som noe for megSkal på pomp de lux party. Du da?
Slikt skjerSorry, treningen strakk ut veldig...
God bedring til oss beggeHar også lav normal temp og føler meg elendig...
Klarte to før du skrevDette er innlegg 16.171 dersom ingen andre har klart å skrive mens jeg har svart
Eller oss alle tre, rettere sagt.Vi er mangr tydeligvis