Så får vi bare håpe at den passer på frøkna også til sluttSå flott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så får vi bare håpe at den passer på frøkna også til sluttSå flott
Så snille svigers du harHar fått reiseseng av svigers i dag. Litja er heldig altså! Sikkert fordi vi skal bo der i noen dager nå som kjøkkenet pusses opp
Var det ikke vi som skulle bestikke Tamara med middag, ikke komme på middag til henne for å øke vinnersjansenKan jeg komme på middag?
Å nei det er ikke greitDet snør![]()
Men litt nå og da er da bedre enn ingentingSlett ikke.
Kommer seg litt nå. Men nå er straks treninga her over så da skal vi hjem. Litt stykkevis og delt for meg da fremover trolig
Sluttet og gått over til sol nåÅ nei det er ikke greit
Ja det sunes jeg du må gjøre altså*sender spam advarsel til meg selv![]()
Hørtes nydelig utWohoo da har vi sovet i 2 tiner. Sitter her å skjønner ingenting![]()
Dørene åpner 7.50Det var jo enda tidligere.
Derfor dere ikke har morgen-sfo da kanskje (var dere som ikke hadde det, var det ikke?) men det er jo uansett litt sent om man selv skal være på jobb 8 da.
Håper dere har koset dere uteStikker ut for å leke noen timer viførst må jeg ha frokost. Ingenting frister her hjemme, men kommer varer mellom 16-20 idag så da har vi påfyll
![]()
Jeg synes de var kjedeligeHva er det slags bøker? Hørtes gøy ut
Så flott daSovna uansett jeg, og sov i nesten 2 timer herlig![]()
Å fillern var det sånn det var.Var det ikke vi som skulle bestikke Tamara med middag, ikke komme på middag til henne for å øke vinnersjansen![]()
Her er det SFO fra kl 7 til skolestart, og fra skoleslutt til 17Dørene åpner 7.50
Finnes ikke morgensfo hrr nei
Vi klarer det nok om ikke så lengeTar meg en tur ut jeg, solen skinner jo.
Dere får klare 300 innlegg til jeg er tilbake (ca 14.30), og kom opp med ett tall mellom 3 og 7![]()
Tips: Skriv i skravletråden på gruppen deres om denne tråden og om topp 100, så flere blir med.
Her er det også solSluttet og gått over til sol nå![]()
Sfo fra skoleslutt til 16.30 herHer er det SFO fra kl 7 til skolestart, og fra skoleslutt til 17
Jepp! Fornøyd med det. Nå er det bare å vente i spenning på trekningSå bra. Da er du i mål
Men før kl 18 burde gå?Vi kommer ikke til 16000 på en halvtime, nei.
Tamara må bare smøre seg med tålmodighet
Trolig er vi der ikke før etter Musemor er tilbake fra jobb heller