Skravletråd Mars!

Jeg får heller prøve å hjelpe til litt da.. Selv om jeg egentlig har lyst til å dra en tur på plantasjen nå..
Plantasjen er gøy :-) hva skal du ha?

Jeg fikk med en lapp om gratis frøpakke i april sist jeg var der, så jeg skal ta turen neste uke tenker jeg

Tar meg en tur ut jeg, solen skinner jo.
Dere får klare 300 innlegg til jeg er tilbake (ca 14.30), og kom opp med ett tall mellom 3 og 7 :)

Tips: Skriv i skravletråden på gruppen deres om denne tråden og om topp 100, så flere blir med.

Hei hei :) titter innom før vi skal ut. Ble litt endring i planene. N er min vekkeklokke, men herregud idag våknet jeg 11:15 og hun 11:30 :O tror hun er litt sliten etter våken netter... Hun utvikles veldig språkmessig nå. Skal holde hun våken til kvelden nå.

Må få i meg frokost snart :p kjøper noe på butikken tenker jeg :) så skal vi kose oss ute noen timer tenkte jeg :D

Hei hei :) titter innom før vi skal ut. Ble litt endring i planene. N er min vekkeklokke, men herregud idag våknet jeg 11:15 og hun 11:30 :O tror hun er litt sliten etter våken netter... Hun utvikles veldig språkmessig nå. Skal holde hun våken til kvelden nå.

Må få i meg frokost snart :p kjøper noe på butikken tenker jeg :) så skal vi kose oss ute noen timer tenkte jeg :D
Deilig å sove så lenge :D heldig.

Vi måtte også på butikken idag tidlig. Var tom for grøt og bleier :p
Kos dere masse idag :)

Deilig å sove så lenge :D heldig.

Vi måtte også på butikken idag tidlig. Var tom for grøt og bleier :p
Kos dere masse idag :)
Ja klager ikke :D men hun skulle vært i bhg da :p

Det er kjedelig :p det skal vi :) akkurat nå ser vi på dora. Blåser en del idag, men det gjør ingenting. Tar bare regnbukse siden det er vått så kan hun leke så mye hun vil! Dressen er i bhg nemlig :p

Dere skal idag? :)

Ingen jobb. Men vurderer det samme. Skal se hvor mye som blir bedre av frokost først.

Jeg er kombinert syk og trøtt/søvnmangel så det er ikke alt paracet hjelper mot og jeg vet ikke helt hva som er hva
Hvordan er det med deg nå?

Vi jobber oss rette veien. Men litt sakte.
(og jeg skal egentlig sove nå)
Sove hørtes herlig ut:)
Jeg har ei urolig frøken i dag, så vi får se hva jeg får til..

Takk.

Nusket mitt som har sovet dårlig i natt og derfor holdt sin mor våken, sovna på puppen her.

Vi skal på helsestasjonen i dag også, til fysioterapeut, ellers hadde jeg tatt henne med meg ned i senga og sovet mer. Men med time 1050, dvs avreise 10, kan jeg ikke sove. Jeg trenger tiden til å spise, stelle meg og evt pumpe.
Hadde litt planer du også ja

Back
Topp