Oi oi. Må bare stå på daNår dere har skrevet 16 000 innlegg i denne tråden kommer neste premie i topp 100 april![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi. Må bare stå på daNår dere har skrevet 16 000 innlegg i denne tråden kommer neste premie i topp 100 april![]()
Hørtes gøy ut. Aldri hørt omLånte bøkene "Svindel og multelikør" og "Ran og rullator" i går. Noen som har lest disse?
Plantasjen er gøyJeg får heller prøve å hjelpe til litt da.. Selv om jeg egentlig har lyst til å dra en tur på plantasjen nå..
Vi jobber oss rette veien. Men litt sakte.Oi oi. Må bare stå på da![]()
Catharina Ingelman-Sundberg. Svensk tror jeg.Ikke lest noen av de, hvem har skrevet dem? Artige tittler ihvertfall![]()
Stiklinger tenkte jeg. Det jeg hadde sådd har katten spist oppPlantasjen er gøyhva skal du ha?
Jeg fikk med en lapp om gratis frøpakke i april sist jeg var der, så jeg skal ta turen neste uke tenker jeg
Kanskje jeg gjør det ja. God idè!Men altså, for to timer siden trengte vi knapt 350. Nå trenger vi 301. I dette tempoet tar det da seks timer. Vi må vel klare fortere? Kanskje Tamara kommer med ny grense for ny premie når vi klarer det ;-)
Deilig å sove så lengeHei heititter innom før vi skal ut. Ble litt endring i planene. N er min vekkeklokke, men herregud idag våknet jeg 11:15 og hun 11:30 :O tror hun er litt sliten etter våken netter... Hun utvikles veldig språkmessig nå. Skal holde hun våken til kvelden nå.
Må få i meg frokost snartkjøper noe på butikken tenker jeg
så skal vi kose oss ute noen timer tenkte jeg
![]()
Ja klager ikkeDeilig å sove så lengeheldig.
Vi måtte også på butikken idag tidlig. Var tom for grøt og bleier
Kos dere masse idag![]()
Det er jeg jaEr du syk snuppa?![]()
På jobb herFysio og husarbeidder da?
Fortsatt god bedringDet er jeg ja
Hvordan er det med deg nå?Ingen jobb. Men vurderer det samme. Skal se hvor mye som blir bedre av frokost først.
Jeg er kombinert syk og trøtt/søvnmangel så det er ikke alt paracet hjelper mot og jeg vet ikke helt hva som er hva
Sove hørtes herlig utVi jobber oss rette veien. Men litt sakte.
(og jeg skal egentlig sove nå)
Hadde litt planer du også jaTakk.
Nusket mitt som har sovet dårlig i natt og derfor holdt sin mor våken, sovna på puppen her.
Vi skal på helsestasjonen i dag også, til fysioterapeut, ellers hadde jeg tatt henne med meg ned i senga og sovet mer. Men med time 1050, dvs avreise 10, kan jeg ikke sove. Jeg trenger tiden til å spise, stelle meg og evt pumpe.
Så bra. Da er du i målYeei, kom meg jo fint over 800 med den skravlinga i går kveld![]()
Var mye folk der jaJa det kan jeg tenkeVar det mange der? Siden det var fri?