Vind er slitsomtHer har vi oppholds i dag for første gang i påsken, også blåser det kjempe masse.. kjedelig altså![]()
Så gøy! Fant du noen skatt?![]()
Ja, vi fant visst 4 påskeegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vind er slitsomtHer har vi oppholds i dag for første gang i påsken, også blåser det kjempe masse.. kjedelig altså![]()
Så gøy! Fant du noen skatt?![]()
Greit å få det bort fra plenen jaJa de er flinke disse gutta![]()
Skal ha dugnad neste lørdag, da er det åpent på søppeltømmingen så det er i grunn klargjøring til det de holder på med,siden vi har revet vekk alt det gamle så ligger jo det i hauger rundt huset, og så er snøen vekk og snart tælene så da et det greit å får det vekk fra plen før den blir ødelagt, sa jegvi brukte mange mange timer på å lage plen i fjor og vi har MYE plen
![]()
Må lage på nytt på ene siden av huset, men det holder med den ene syns jeg![]()
Påske = familiemiddagJa, det har vi også gjort i dag. Dro til mine foreldre. Fikk lammestek. Og tok med oss ungene våre hjem derfra.
Var deilig detSå gøy da![]()
Vi får prøve på det i dag da.God påske!
Kan dere være så snille å skrive litt flere innlegg i dag.....?? Gårsdagens innlegg var X666 innlegg. Liker ikke når tallet slutter på 666
Takk![]()
Nei takk det gidder vi ikkeGod påske!
Kan dere være så snille å skrive litt flere innlegg i dag.....?? Gårsdagens innlegg var X666 innlegg. Liker ikke når tallet slutter på 666
Takk![]()
Hva har dere gjort?Påtur hjem fra søster nå. For en flott dag![]()
Takk gikk nydelig resten av pynten kommer på i morgen og har igjen to kaker til å bake men de er kjappe å lageLykke til med baksten![]()
Det var det jaSå deilig
Sol hos dere?
TakkerLykke til i bakinga!![]()
To marsipan kakerFancyhva slaks kake blir det?
Men i dag er det påskeaften.I går var det langfredag.
Dagen det skjedde så mye, dagen som Jesus døde på korset.
Dagen da ondskapen seiret.
Selvfølgelig hadde vi X666 innlegg.......
Ja. Jeg er det.Høres ut som du er i rute egentlig
Hihi, hold ut![]()
Ja, i dag er det påskeaften, i går var det langfredag hvor Jesus døde, og det var i går vi hadde x666 innlegg..Men i dag er det påskeaften.
Jeg er i løpet av dagen utsatt for radio som får barn til å fortelle meg hva som skjedde den første påskeaften, sa sto Jesus opp fra de døde.. (ehh, det var da påskemorgen, sier jeg....) Og deretter barnetv som sier at i dag er det første påskedag.
Jeg måtte få mannen til å bekrefte at det var lørdag og han påpekte at ellers hadde ikke ungene vært på obs med morfar.
Det hadde de.Påske = familiemiddag
Hadde barna koset seg?
Helt greitNam nam til begge![]()