Det er derfor jeg sier jeg tror det vil være 25-30 om førstepremien.Oj. Blir mange om førstepremien denne måneden![]()
Vet ikke hvor mange av den som har over 15 tråder, da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er derfor jeg sier jeg tror det vil være 25-30 om førstepremien.Oj. Blir mange om førstepremien denne måneden![]()
Kos deg med familien dinTitter innom for å ønske dere en god påskeaftenher går dagene til soving, kosing
og grining ... Super hormonell. Så derfor deltar jeg ikke i noen samtaler om dagen. Kos dere masse
![]()
Gjør vel detBlir vant til det til slutt det skal sies![]()
Spørs om alle har fått med seg/fullført tråd-kravet. Det blir spennende.Det er derfor jeg sier jeg tror det vil være 25-30 om førstepremien.
Var veldig populærtGleder meg til L er stor nok til det også![]()
Lykke til med bakstenBaker nå første kaken min i bok forma kan ikke gå fra ovnen lol
Guri, du må være trøtt som en strømpe?!![]()
Vi kan sjekke på de som er aktuelle når det nærmer seg månedssluttSpørs om alle har fått med seg/fullført tråd-kravet. Det blir spennende.
Jepp jeppVi kan sjekke på de som er aktuelle når det nærmer seg månedsslutt
Jeg er detJepp jeppdu er i mål?
Ja, jeg er har en snill mann som lar meg hvile ♡Så du får hvilt lenge og kost deg!![]()
Så braJeg er det![]()
Flinke dere erHer er det jobbing på planen i dag , gutta er ute og bærer materiale, og jeg vasker litt klær og forsøker å holde orden i rotet![]()
Tror ikke alle har fått med seg detDet er derfor jeg sier jeg tror det vil være 25-30 om førstepremien.
Så deilig daHerlig med dager som idag. Vært på farten siden halv 9. Frøkna fått trilletur med meg og tanta si og koser seg hos onkelen og tanta med hundeneså blir det lammelår senere
![]()
Du merker det nok når ettermiddagen siger påNei jeg er ikke det egentligsov til 8.30 og var ute av huset kl 9 så vi fikk handla
den friske lufta gjør godt den
![]()